last van mijn oog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

furious

last van mijn oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 21:12

Ik heb nu al bijna twee uur het gevoel dat er een vuiltje in mijn oog zit. Ik heb al mijn oog bekeken maar ik kan niks vinden. Iemand een idee om dat gevoel te laten stoppen want ik word er gek van.

RelarDevi

Re: last van mijn oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 22:52

Met water spoelen (heb je daarna wel weer last van een droge oog) of proberen te tranen met je oog.. Wil wel eens helpen Ja

Kimitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 22:54

Of zout in warm water laten oplossen en dan spoelen (wel water laten afkoelen uiteraard Knipoog).
Misschien dat dat helpt. Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 22:56

Zout Scheve mond Is je oog daar wel zo blij mee?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:14

MoonChloe schreef:
Zout Scheve mond Is je oog daar wel zo blij mee?

Dat dacht ik ook.... Nagelbijten / Gniffelen
Heb je misschien lenzenvloeistof? Anders kun je daar een druppeltje van in je oog doen.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:17

ik heb 2 weken geleden , 2 dagen last gehad van mijn oog ! echt alles geprobeerd water spoelen , lenzenspul erin gieten Knipoog niks hielp! maar naar 2 dagen was het eindelijk weg ! dus heb geduld Knipoog Maar wat voor pijn was het ? Net of er iets in je oog steekt ? dat had ik namelijk. Niet zoals "normaal"dat er gewoon wat in je oog zit, maar net of het er inprikt !

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:13

heb ik ook. elke avond.
moet je even naar de ha Lachen

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:53

Hey ik heb ook aleen tijdje last van mijn oog.

Eerst was het alleen na dat ik op de manege was geweest. Die hele avond voelde mijn linkeroog heel waterig. Maaar nu is eht eigelijk elke avond. Soms niet, en soms weer wel.

Het ziet eruit alsof je huilt, en door tranen in je oog niks kan zien, als het op het ergst is. En het voelt alsof je oog heel waterig is. Meetstal na een tijdje, komt er allemaal van dat "slaap" Aan de binnekant van mijn oog.

Wie kent dit, of weet wat dit is?

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 12:33

Zie je niet een adertje lopen?
Ik heb namelijk wel eens dat er een adertje 'springt', en dan krijg ik het gevoel dat er zand in m'n oog zit, heel irritant.
Gelukkig heb ik nog een flesje 'neptraan' staan en dat helpt goed. Lenzenvloeistof helpt denk ik ook wel goed. Niemand in de buurt die lenzen heeft? (let wel op dat je de inzetvloeistof gebruikt, en niet de reinigingsvloeistof).

Wat ook heel goed helpt: niet knipperen met je ogen, dan gaan je ogen vanzelf flink tranen. Het klinkt misschien lastig, maar als je je goed concentreert lukt het om niet te knipperen en tranen komen dan zeker! (bij mij iig)

edit: arans, dat vind ik klinken als vuil in je oog (wat je misschien niet voelt), vooral ook omdat je zegt dat het eerst steeds was als je naar de manege was geweest. je oog wordt dan waterig omdat het het vuil wilt verwijderen. en daarna krijg je prut bij je ooghoek: het vuiltje wordt verwijdert

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:56

Ik heb ooit eens geleerd;
Je bovenooglid over je onderste heen 'trekken', en dan even met je oog wat rondjes draaien (dus je ziet niks, maar je moet wel draaien) en dan is het bij mij altijd over als ik daarna mijn oog open doe Lachen

furious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 13:59

SharirBobby schreef:
Zie je niet een adertje lopen?
Ik heb namelijk wel eens dat er een adertje 'springt', en dan krijg ik het gevoel dat er zand in m'n oog zit, heel irritant.
Gelukkig heb ik nog een flesje 'neptraan' staan en dat helpt goed. Lenzenvloeistof helpt denk ik ook wel goed. Niemand in de buurt die lenzen heeft? (let wel op dat je de inzetvloeistof gebruikt, en niet de reinigingsvloeistof).

Wat ook heel goed helpt: niet knipperen met je ogen, dan gaan je ogen vanzelf flink tranen. Het klinkt misschien lastig, maar als je je goed concentreert lukt het om niet te knipperen en tranen komen dan zeker! (bij mij iig)

edit: arans, dat vind ik klinken als vuil in je oog (wat je misschien niet voelt), vooral ook omdat je zegt dat het eerst steeds was als je naar de manege was geweest. je oog wordt dan waterig omdat het het vuil wilt verwijderen. en daarna krijg je prut bij je ooghoek: het vuiltje wordt verwijdert

Het was inderdaad een gespronge adertje. Die plek was helemaal rood, maar het is nu gelukkig over.