Darminfectie/ontsteking wie heeft het ook gehad?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendjuh

Berichten: 304
Geregistreerd: 22-02-07
Woonplaats: Noord brabant

Darminfectie/ontsteking wie heeft het ook gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 12:17

hoi, ik heb een vraagje.

wij zijn deze vakantie naar spanje geweest,
ik met me ouders zus, en met mijn vriend, de laatste week van de vakantie werd mijn vriend ziek,
eerst koude koorts hele tijd rillen en het koud hebben (terwijl hij heel warm aan voelde ) aan de diarree en geen zin in eten,
de volgende dag had hij gewone koorts van dikke 40 graden,
en hij had vanaf hij ziek werd ontzettend veel pijn in zijn onderbuik vooral links onder,
wij naar de Spaanse dokter, bleek dat hij een darminfectie/ontsteking had,
hij kreeg antibiotica voor 5 dagen, zijn ontlasting was groen heel dun, met af en toe bloed er bij,

eenmaal weer terug thuis in NL zijn we voor de zekerheid naar de dokter geweest, hij zei dat het inderdaad darminfectie/ontsteking was,
dus rustig uitzieken hij was erg moe en zijn ontlasting bleef dun, maargoed de pijn in zijn buik werd minder, en het leek de goede kant op te gaan,
hij is trouwens erg veel afgevallen door dat hij veel aan de diarree is.

gister moest hij weer werken, hij voelde zijn eigen weer redelijk goed, maar de ontlasting nog steeds niet zo als het hoorde,
maar goed we dachten ook dat komt weer goed.

vandaag: hij heeft weer ontzettend pijn in de buik links onder, ik maak me beetje zorgen, vanmiddag gaat hij naar de dokter, maar ik kan niet bij hem zijn, hij woont een uur van mij vandaan. weten jullie of dat weer terug kan komen die darminfectie/ontsteking? of kan het iets anders zijn? maak me nogal druk
heeft iemand van jullie een darminfectie/ontsteking gehad? en kunnen jullie omschrijven wat jullie toen voelden.

bedankt
wendy

Thirsa_

Berichten: 5111
Geregistreerd: 06-07-06
Woonplaats: Rotterdam

Re: Darminfectie/ontsteking wie heeft het ook gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:20

Ik heb ook eens een darmontsteking gehad.
Had ondragelijke pijn links onder in m'n buik... staan/zitten was er niet bij, kon het beste gewoon blijven liggen.
Had ook koorts, maar mijn ontlasting was niet anders dan normaal.
Heb toen medicijnen gehad (weet niet meer welke) en na een weekje uitzieken was ik weer beter.

Ik heb dus geen idee of het zo snel weer terug kan komen.
Ben benieuwd wat de huisarts zal zeggen.

Beterschap voor je vriend iig!

wendjuh

Berichten: 304
Geregistreerd: 22-02-07
Woonplaats: Noord brabant

Re: Darminfectie/ontsteking wie heeft het ook gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 12:27

bedankt voor je reactie, mijn vriend heeft ook erge last en pijn links onder in de buik, en inderdaad staan/zitten kan hij ook niet, het beste is liggen