Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendyashley schreef:Wie heeft er ook wel eens last gehad van bloedend tandvlees???
Ik heb het opgezocht via google en daar word vermeld dat ik tandvlees ontsteking heb, ik heb contact opgenomen met mijn tandarts en die zegt dat ik het even in de gaten moet houden, omdat het ook door stress etc. kan komen.
Op google staat echter dat als je er niks aan doet, op de lange duur je tanden uit kunnen vallen..
Ik heb nu een spulletje besteld via internet wat ervoor zou zorgen dat de onsteking stopt( dit spul zou aangeprezen worden door mondhygieniste) maar moet ik het wel gebruiken of zou het meer schade kunnen aanrichten???
Is er iemand die dit ook heeft gehad en wat heb jij er aan gedaan??
Ik wil op mijn 24e nog wel graag tanden in mijn mond.
Laar schreef:wendyashley schreef:Wie heeft er ook wel eens last gehad van bloedend tandvlees???
Ik heb het opgezocht via google en daar word vermeld dat ik tandvlees ontsteking heb, ik heb contact opgenomen met mijn tandarts en die zegt dat ik het even in de gaten moet houden, omdat het ook door stress etc. kan komen.
Op google staat echter dat als je er niks aan doet, op de lange duur je tanden uit kunnen vallen..
Ik heb nu een spulletje besteld via internet wat ervoor zou zorgen dat de onsteking stopt( dit spul zou aangeprezen worden door mondhygieniste) maar moet ik het wel gebruiken of zou het meer schade kunnen aanrichten???
Is er iemand die dit ook heeft gehad en wat heb jij er aan gedaan??
Ik wil op mijn 24e nog wel graag tanden in mijn mond.
Sjonge.. ben je jezelf nu niet een beetje aan het opfokken?
Google geen dokter, je hebt je tandarts gebeld en zijn advies moet je gewoon opvolgen.
Ontstoken tandvlees is heel normaal hoor, hebben wel meer mensen een keertje last van.
Dus ga jezelf niet zo ongelovelijk druk maken om iets normaals.
En bel voortaan eerst je tandarts voordat je jezelf gek gaat maken met alle tandvleesaandoeningen die je met google kunt vinden.
EngeltjeS schreef:Haha sorry
wees maar niet bangis je tandvlees beetje licht gezwollen? dan is het ontstoken. Is vaak na een weekje weg
goed maar voorzichtig poetsen en masserenzo gaat het t snelst over
je tanden vallen er niet zo maar uit