Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

texelse schreef:Een aantal jaren geleden heeft onze jongste dochter het ook gehad. Ze was toen een jaar of 12 denk ik. Achteraf gecombineerd met longontsteking. Er is niets behandeld, het is vanzelf weer overgegaan, maar het heeft wel lang geduurd, en door die longontsteking waar niets aan gedaan werd, zijn haar longen wel iets beschadigd.

miep1979 schreef:Jaaaaren geleden, jakkes wat was dat drinkje vies

) maar bij mij duurde het dus wel een tijdje voor ik écht ziek werd. (duurde een week ongeveer, misschien iets langer dat weet ik niet meer precies)
wakker maken en tot rust brengen (beetje drinken, rustig ademhalen) en je hoest is al heel ver over. Maar dan ben je gewoon moe en wil je niet wakker worden.
Dokter die midden in de nacht moest komen, bij m'n ouders op de kamer op een matras slapen...etc
Half jaar last van gehad! Veel school en paardrijden gemist
Maargoed, gelukkig gaat het wel weer over !
. Na aandringen van mijn moeder toch bloed laten prikken en daar kwam dus uit dat ik het wel had
. Ik heb er toen denk ik ook wel een half jaar last van gehad en naderhand heb ik het het jaar ervoor waarschijnlijk ook gehad, toen begon ik heel heftig te hoesten en een paar familieleden ook. Ik ben toen niet onderzocht maar die familieleden wel en die hadden wel kinkhoest dus ik ga er maar vanuit dat ik het toen ook al heb gehad.