magneetjes in oor voor afvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yyy

magneetjes in oor voor afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 15:16

heeft iemand daar ervaring mee?

ben wel benieuwd namelijk of er veel kilo's van af vliegen, er moet namelijk 10 kilo af Koe mn kleren kunnen de rolletjes steeds minder goed verbergen dus moet er wat aan gedaan worden.

toen ik het hoorde klonk het ideaal naar de acepunturiste gaan>magneetjes in je oor laten zetten en je valt af Haha!

hoe het precies heet weet ik niet. een bekende had ze ook en ze was in 4 dagen 1,5 kwijt, daarna heeft ze, ze er uit gehaald omdat ze op vakantie ging dus verdere resultaten weet ik niet..

dus zijn er op bokt mensen met ervaring?

MilesNF

Re: magneetjes in oor voor afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:36

Mijn moeder heeft het gedaan. Maar met alleen magneetjes ben je er niet, je moet daarnaast ook anders gaan eten. Zij is er wel aardig wat mee kwijt geraakt.
Voorlopig is er nog geen (veilig) wondermiddel waarmee je zomaar 10 kg kan afvallen, je zult toch echt je eet en beweegpatroon moeten veranderen.

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:54

Ik wou al zeggen, die magneetjes zullen niet het werk doen, maar alleen een steuntje zijn denk ik.
Maar het klinkt wel interessant. Hoop dat er meer mensen zijn die hier hun ervaring willen delen.

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:57

ja ik heb ze ook gehad
en ik moet zeggen iok viel er echt niet alleen mee af
moest super opletten wat ik deed eten
en na 3 weken stond ik al stil
ook vielen de magneetjes er af en toe uit, erg lastig
ben er na 4 weken mee gestopt was toen 2 kilo kwijt
en vond dit erg weinig

ik weet wel van een vrouw van een collega van me dat ze ook accupuntuur doen met een 0 calorieen dieet ernaast
en daar schijn je enorm van af te vallen
maar dan mag je praktisch niets eten

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:59

0 calorien? Dat is dus helemaal niets, ben je een cijfer vergeten of is dit echt een dieet. Met zo'n dieet heb ik ook geen accupunctuur meer nodig Knipoog.

Ben ook wel nieuwsgierig naar de resultaten, maar zo te horen valt het toch wat tegen...

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 23:00

meer dan 'n placebo is het niet, Sonja Bakker is effectiever Knipoog. Gezonder eten en meer bewegen is nog altijd dé methode. (Minder eten niet, want dan gaat je lichaam op spaarstand)

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 23:08

Yinari schreef:
0 calorien? Dat is dus helemaal niets, ben je een cijfer vergeten of is dit echt een dieet. Met zo'n dieet heb ik ook geen accupunctuur meer nodig Knipoog.

Ben ook wel nieuwsgierig naar de resultaten, maar zo te horen valt het toch wat tegen...

nee echt 0 calorien
je mag dan de eerste week alleen maar 3x per dag een cup a soepje
de week erna mag je er een beker yoghurt bij
en verder niks
ja vitaminenpillen natuurlijk
je schijnt door die accupunctuur totaal geen last van honger te hebben
iemand in dordrecht geeft deze behandelingen

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 23:11

Mijn moeder heeft het gehad met een dieet ernaast in Botrob ofzo in Duitsland het hielp wel goed. 3 week dit en dan 3 stabiliseren en dan iedere week balans dag (heeft ze niet gedaan) en iemand die ik ken ook en ze zijn beide echt afgevallen.

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 01:26

0 calorieen dieet?? Ja duuuh dat je dan afvalt Knipoog. Dat vind ik echt gestoord hoor, sorry.
Wat ik ervan begrepen heb is dat accupunctuur er niet voor zorgt dat je afvalt, maar dat je minder last hebt van een hongergevoel, waardoor je een dieet beter vol kunt houden. Uiteindelijk is het dus het dieet wat ervoor zorgt dat je afvalt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 02:03

Ja 0 calerie diet lijkt me ook niet echt gezond zeg, je mist zo allerlei belangrijke voedingswaarden.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 11:02

0 calorieen dieet lijkt mij ook niks, dan is je lichaam er aan gewend als je weer meer gaat eten kom je 10 x sneller aan lijkt mij.. en je hele leven op vitamine pillen lijkt me ook niet wat....Clown

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:20

Hihi en met zo'n 0 calorien dieet val je dan zeker 5 kg af... en dat is nou net ongeveer de darmhoeveelheid die je hebt... dat is niet afvallen... dat is jezelf voor de gek houden!