Heerst er (soort) griep?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 18:50

Dinsdag voordat ik moest gaan werken, kreeg ik ineens knallende hoofdpijn. Niet zomaar een beetje hoofdpijn, nee echt heel erg.

Heb toen Ibuprofen ingenomen en gaan werken. Toen ik terug kwam ging het al veel beter en de volgende ochtend ook gewoon gewerkt in de skihal, voor de zekerheid wel een pilletje ingenomen. Toen ik terugkwam was ik helemaal kapot, knallende hoofdpijn weer terug en koorts (40 graden) en ik had het heel koud. Ik heb met mijn skipak onder de dekens gelegen, maar bleef rillen en alles werd blauw.

Lekker in bed gekropen en nog een pilletje, toen een warm bad en weer in bed. De volgende morgen ging het weer beter en ik moest weer werken, toch maar geprobeerd. Was geen goed plan (maarja ik ben niet zo snel iemand die thuisblijft voor werken) Toen ik terugkwam weer die hoofdpijn en kou en trillerig.

Weer in bed, nog even koorts opgenomen, weer zo hoog. Er kwam ook druk op mijn longen bij. Nu lig ik nog steeds op bed en mijn ouders zijn mijn zus ophalen van Schiphol, dus die zijn pas laat thuis. Ik baal wel, want ik ben echt zo slap en kan bijna niet de trap af om wat te drinken te pakken of wat te eten (niet dat ik daar echt trek in heb) Maar ik drink overigens wel heel veel.

Iemand enig idee of het heerst, en hoelang het duurt. Ik ga maandag op vakantie, maar ik denk helaas niet dat dat er in zit.

AnnemiekvM

Berichten: 8258
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:01

Veel water drinken! Die zorgen er voor dat je afvalstoffen snel worden afgevoerd. Verder weet ik niet of er iets heerst. Misschien heb je gewoon pech met de timing.

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Re: Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 19:05

Ik denk het, maar meer wat drinken dan ik al doe is denk ook niet goed meer. Ik heb vandaag al minstens 2 liter water binnen. Daarom vind ik die hoofdpijn ook zo raar, dat is meestal toch door vochttekort.

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 21:07

Ik heb ook al de hele dag hoofdpijn...

Verder voel ik me eigenlijk wel goed..

danielle1981

Berichten: 1465
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 21:20

M'n vriend is de hele week al ziek. Hij is vandaag voor het eerst na 5 dagen koortsvrij en had ook steeds knallende hoofdpijn. Dus wie weet heerst er wel een zomergriepje!

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 21:22

toevallig heeft mijn moeder er ook 2 dagen mee platgelegen deze week en belde mijn zus net op dat haar zoontje ook koorts had Ach gut dus heersen zal het misschien wel!

hopen dat je er snel van af bent en dat je lekker vakantie kangaan vieren!!! Pling
beterschap!

tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Re: Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 21:23

CharlotteP schreef:
Ik denk het, maar meer wat drinken dan ik al doe is denk ook niet goed meer. Ik heb vandaag al minstens 2 liter water binnen. Daarom vind ik die hoofdpijn ook zo raar, dat is meestal toch door vochttekort.

Nouja, bij mij kan hoofdpijn ook komen door: stress, warmte (9 v/d 10 keer), suikertekort.

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Re: Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 21:46

Ik ben ziek geweest deze week, mijn vriend vorige week en mijn beste vriendin ook, dus volgens mij heerst het wel ja! Beterschap!

Uppojono

Berichten: 3643
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Re: Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:50

Ik ben ook ziek.. Idd ook hoofdpijn, dikke keel en verkouden.. Dacht dat dit vooral winterse klachten waren..

o0marije0o

Berichten: 2388
Geregistreerd: 20-02-05
Woonplaats: Weesp

Re: Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:52

Neee geen griep golf! Houd ramen en deuren gesloten zieke mensen! Ik wil niet ziek worden in mn vakantie Clown Tong uitsteken
Beterschap aan de zieken Ach gut

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Re: Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 13:13

Wees maar niet bang, het is waarschijnlijk geen griepgolf. Ik ben gisteren naar de dokter geweest, omdat ik nog steeds 40 graden koorts heb (nu dus al 8 dagen)

Ze denkt aan longontsteking en ze hebben waarschijnlijk pfeiffer gevonden in mijn bloed, ik word vanmiddag gebeld over de uitslag.

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 13:19

Griep heerst altijd. Clown Tenminste, als je de mensen moet geloven. Haha! Altijd als je zegt dat je grieperig bent, hoor je mensen zeggen dat het heerst. Knipoog

o0marije0o

Berichten: 2388
Geregistreerd: 20-02-05
Woonplaats: Weesp

Re: Heerst er (soort) griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:43

CharlotteP schreef:
Wees maar niet bang, het is waarschijnlijk geen griepgolf. Ik ben gisteren naar de dokter geweest, omdat ik nog steeds 40 graden koorts heb (nu dus al 8 dagen)

Ze denkt aan longontsteking en ze hebben waarschijnlijk pfeiffer gevonden in mijn bloed, ik word vanmiddag gebeld over de uitslag.


Och jeetje, das niet zo fijn. Beterschap Ach gut