Shiatsu-massage

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flor

Shiatsu-massage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 23:03

Heeft iemand dit wel eens gehad? Ik had het één keer gehad en dat was heerlijk relaxt. En dan nu gisteren weer, maar wel ergens anders. Wat een gebeurtenis zeg! Het deed echt verschrikkelijk pijn, mijn hele lichaam. Vooral het gebied rond mijn nieren was één grote kwelling. Die man zei dat ik waarschijnlijk iets teveel emotionele stuff te verwerken had, want daardoor zou dat nierengebied zo gevoelig zijn. Vanaf toen heb ik ook echt de hele tijd liggen huilen. Was niet echt heel verdrietig ofzo maar gewoon tranen over mijn wangen. Net alsof hij op mijn 'huilknop' gedrukt had, zoals bij een babyborn. En normaal huil ik echt bijna nooit en al helemaal niet in het bijzijn bij anderen. Sjemig, wat een happening. Ik vroeg me af of er mensen zijn met soortgelijke ervaringen?

_Emma_

Re: Shiatsu-massage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:58

Mijn moeder doet de opleiding shiatsu Lachen
Ik moet vaak proefkonijn zijn haha, zodat ze kan kijken of ze het goed doet.
Ik vind het erg bijzonder, ze voelt veel dingen waar je normaal helemaal niet bij stil staat!
Ze doet zelfs dingen zoals over mijn benen heen lopen, en dat doet dan helemaal geen pijn doordat ze daarvoor iets met mijn voeten heeft gedaan ofzo.
Ja heel apart Lachen

Polly
Moderator Algemeen

Re: Shiatsu-massage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 21:33

Ik ga ook regelmatig en ik vind het heerlijk.
Sommige stukken zijn idd pijnlijk, vooral als ik niet lekker in mijn vel zit, erna voel ik me meestal wel beter..