blauwe vulling?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

o0onadiao0o

blauwe vulling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 18:13

ik moest vandaag naar de tandarts,, voor 2 mini mini gaatjes die ze hadden gevonden op foto's...

en nu ben ik net aan het avond echt dus ik kauw een keer,, hoor ik grrr grr.. ik kijken.. blauw stukje.. ik dacht he Vork

kijk in in de spiegel.. heb ik blauwe vullingen... niet normaal wit of van dat zilvere.. maar blauw.. en er is dus al een stuk afgebrokkeld..
iemand een idee wat voorn raar spul dit is Lachen

wendely

Re: blauwe vulling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:45

Hahaha ik denk niet dat dit blauwe vulling is hoor Knipoog
Moest je niet op een papiertje kauwen om te kijken of de vulling ook te hoog was?
Dit zijn carbonpapiertjes die laten blauw af zo kunnen ze precies zien waar een vulling te hoog is.
Jammer dat er een stukje is afgebroken, zou er maar even weer mee terug gaan Lachen

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:47

wendely schreef:
Hahaha ik denk niet dat dit blauwe vulling is hoor Knipoog
Moest je niet op een papiertje kauwen om te kijken of de vulling ook te hoog was?

idd, Bloos kijk maar eens even goed in je mond Haha!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 09:01

Tijdelijk kan het lijken of je een blauwe vulling hebt ivm dat carbon papiertje inderdaad. Meestal zo weer weg bij mij (nooit op gelet, maar het is nooit gebleven in ieder geval Knipoog ).

Als blijkbaar de vulling is afgebroken zoals je zegt lijkt het me wel god om een nieuwe afspraak te maken en dit te laten repareren. Afgebrokkelde vullingen zorgen voor holtes waar snel viezigheid zich innestelt dat je moeilijk wegpoetst met de tandenborstel. Liever voorkomen, dan volgende keer nog meer gaatjes en problemen Knipoog

dootjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:27

Ik weet niet hoe het is, maar ik heb een roze. Ja klinkt ook raar, foto al een keertje proberen te maken. Ik heb me wel is afgevraagt hoe dat nou kwam, en iemand zei.. dat het een minder sterke vulling is ofzo?
naja, ik ga dus door het leven met een roze