Lymfe klier kanker bij kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikisik

Lymfe klier kanker bij kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 16:21

We krijgen net te horen dat manlief zijn nichtje naar het ziekenhuis is.
Ze heeft een maand of 2 terug waterpokken gehad, maar heel erg en ook in haar vagina e.d. ze hebben toen een monster genomen van de pokken en hebben net dus per post een brief gehad of ze met spoed naar het ziekenhuis wil komen want er is lymfeklier kanker ontdekt door die pokkenkweek..

Heeft iemand ervaring.. Puk is overigens nog geen 2 jaar..

Meys

Re: Lymfe klier kanker bij kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:03

Ja helaas ervaring.
Sinds 25 juli weten we dat ons dochtertje van bijna 3,5 lymfklierkanker heeft, non hodgkin.
Je wereld stort in!
Ik weet het even allemaal niet meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:28

James, ik denk at elk kind/ziektegeval anders is. ik zou persoonlijk dan ook niet op een forum als dit om ervaringen vragen, maar afgaan op wat de artsen zeggen. Sterkte ermee!

En meys natuurlijk ook nog maar eens

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:49

james100 schreef:
We krijgen net te horen dat manlief zijn nichtje naar het ziekenhuis is.
Ze heeft een maand of 2 terug waterpokken gehad, maar heel erg en ook in haar vagina e.d. ze hebben toen een monster genomen van de pokken en hebben net dus per post een brief gehad of ze met spoed naar het ziekenhuis wil komen want er is lymfeklier kanker ontdekt door die pokkenkweek..

Heeft iemand ervaring.. Puk is overigens nog geen 2 jaar..

Mijn wiskunde leraar heeft non-hodgkin gehad, heeft het zwaar gehad, maar is nu kankervrij.
Hij is natuurlijk al een heel stuk ouder..
Sterkte!
Vind het overigens wel raar dat ze het per post doen...

Meys schreef:
Ja helaas ervaring.
Sinds 25 juli weten we dat ons dochtertje van bijna 3,5 lymfklierkanker heeft, non hodgkin.
Je wereld stort in!
Ik weet het even allemaal niet meer...

Wat een drama! Ik snap dat je het allemaal even niet meer weet.
Heel erg veel sterkte!
(De moeder van Yellowfish hier op bokt, houd 'n blog bij op i-net. Misschien een idee? Het lijkt mij goed voor later en voor nu, dat je het van je af kan schrijven....) Yellowfish heeft leukemie.

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:18

Ieder kind met lymfklierkanker is anders...zo heb je non hodgkin B cel lymfoon..en T cel lymfoon..en nog veel meer (we hebben zoveel info gekregen dat je er gek van wordt en niet eens alles kan onthouden)wat het allemaal precies inhoudt weet ik nog niet en ik weet ook niet of ik het wil weten.
Sannuh dat is mss een goed idee, een blog bijhouden.
Weet het van yellowfish heb haar topic wel eens gelezen maar kan het nu niet opbrengen.

swiffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:44

Lieve Meys,

Toen ik net op je blog kwam, schoot ik helemaal vol. Dit omdat de beelden van een peuter met sonde weer helemaal boven kwamen. Jens, mijn broertje van nu 10 jaar heeft 7 jaar terug ook kanker gehad. Hij is er weer helemaal bovenop, maar het was een moeilijke periode. Ik wil je bij deze alle sterkte en moed en kracht van de wereld toewensen om deze zware periode door te komen! Ik hoop dat je je ei wat kwijt kan in je blog. Ik blijf hem volgen.

liefs Kirsten aka Swiffer

TS natuurlijk ook alle sterkte toegewenst!