ik heb de laatste tijd veel last van mn bovenkast iig gedeelte van de ribben soms krijg ik het zo benauwd en moet ik steeds hoesten en voelt het of mijn hart een pas overslaat ik word er ook in de nacht van wakker nu heb ik het al een half uur dat het gewoon niet goed voelt maar ik durf niemand wakker te maken want mijn moeder heeft laatst een hartaanval gehad en ik wil niemand ongerust maken
Mijn klachten zijn dus dat ik me heel benauwd voel heel moe de hele dag en soms lijkt het of mijn hart een pas overslaat ik heb ong gekeken en mn hartslag is wel regelmatig maar als ik me zo voel gaat het gewoon rustig dat je je hartslag niet voelt en dan opeens harde boem en dan weer rustig Dit allemaal als ik niks aan het doen ben dus als ik bv gewoon zit.Dit gebeurt niet altijd op een bepaalde dag het is gewoon soms opeens ook als ik bijv. in bed lig en dan kom ik overeind en neem ik diep adem (wat lastig gaat..) en gaat het wel weer over . Maar nu is het al een paar minuten bezig terwijl het normaal 2 min is ofzo en ik durf eigenlijk niet te gaan slapen
Nou vraag ik me af is dit ernstig want begin me onderhand zorgen te maken

Weet iemand want dit betekent?