Last van nek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

Last van nek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 13:50

Sinds gisterochtend ongeveer heb ik ontieglijk veel last van mijn nek. Ik werd wakker, en na een half uur/uurtje kreeg ik er last van. Mijn moeder zei tegen me, leg je kin eens op je borstkas. Dus ik deed dat, en het lukte ook, maar mn nek doet dat ontieglijk veel zeer op het stuk waar mijn nek/rug overgang is zegmaar. Nu, vandaag, heb ik er nog steeds last van, maar nu heb ik af en toe dat zelfs dat kin/borst gedoe niet meer lukt? Scheve mond Ik vraag me echt af wat het is. Het kan natuurlijk zijn dat ik verkeerd heb gelegen, want dat heb ik ook wel eens gehad, maar dan deed het niet zo'n zuur als het nu deed. Ik hoef mn hals/hoofd/whatever maar iets naar voren te brengen en ik verga gewoon van de pijn. Soms als ik opzij draai met mn hoofd heb ik het nog.

Iemand enig idee wat het kan zijn? Scheve mond

PinkyBubble

Re: Last van nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:47

Ik denk dat we nu kunne speculeren over wat het kan zijn, het kan een flink verdraaide spier zijn, Maar he kan ook iets ergers zijn zoals "nekkkramp (menchiogkokke) Ik denk dat je beter even na kan laten kijken. Voel je je verder lichamelijk goed? Geen koorts of andere vreemde dingen ?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:58

Als je geen koorts erbij hebt of andere klachten, is het waarschijnlijk verkeerd gelegen, waardoor een spier is verrekt, of iets is opgezet waardoor een zenuw bekneld is. Zou me er pas druk om gaan maken als het over een week niet is verbetert Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:02

verootjoo schreef:
Als je geen koorts erbij hebt of andere klachten, is het waarschijnlijk verkeerd gelegen, waardoor een spier is verrekt, of iets is opgezet waardoor een zenuw bekneld is. Zou me er pas druk om gaan maken als het over een week niet is verbetert Lachen

Inderdaad. Maar toch als je het echtn iet vertrouwt gewoon je HA opbelle, beter voor niets toch?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:05

maak je niet druk, gewoon een flinke spierpijn zo te horen.
als je nekkramp had gehad,had je idd ook koorts gehad

neem een asperientje, laat je nek masseren of masseer m zelf, door veel te bewegen word de spier weer soepeler en minder pijnlijk.
als je een pees bezeerd heb kan het wel een week of 3 duren, heb ik laatst gehad, verkeerde beweging, heb 4 weken last gehad van mijn nek, is nu pas eindelijk wat minder aan het worden.
ben na 2 weken even langs de dokter geweest, maar die zei dus asperientje en veel bewegen Clown

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 12:35

Bedankt voor de reacties Lachen Koorts heb ik gelukkig niet, dus nekkramp heb ik sowieso al niet. Het is nu overigens erger dan gisteren Scheve mond Nu schiet de pijn heel erg door mn rug heen in steken. Maarja, hoop dus dat ik niet zo lang last ga houden van mn nek. 4 weken is lang Bloos!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:41

ik had precies hetzelfde, van die hele pijnlijke steken ri rug
de pijn bleef heel lang bij mij dit keer, normaal heb ik er hooguit een week last van