Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maartje_h schreef:Het klinkt in ieder geval wel als een miskraam
In het begin van mijn zwangerschap heb ik ook bloedverlies gehad maar geen krampen erbij..
En dat kon weinig kwaad zei mijn verloskundige..
Pas als ik ook buikkrampen kreeg moest ik weer bellen en dan zou er een controle echo plaatsvinden
Gelukkig is het nooit zover hoeven komen..
Hoe voel je je verder nu dan?
Was je ook misselijk enzo voorheen al?
Dat je dat nu niet meer bent?
Je mag mij ook pb-en hoor als je nog vragen hebt....
2strijd schreef:Weinig nieuws hier.
Lichaamelijk voel ik me erg goed, heb geen bloedingen en krampen meer gehad dus we gaan er wel van uit dat het allemaal goed is.
Mijn eerste echo staat over 2 weken gepland als ik me zo blijf voelen als ik nu doe want dan zou je het beste het hartje voor het eerst kunnen horen kloppen want dan zit ik rond de 9 a 10 weken.
Betekend nog niet dat ik al weet of ik het hou of weg laat halen maar beiden moet er toch een echo worden gemaakt.
Dankjullie wel voor alle reacties
2strijd schreef:Voor uitleg waarom dit onder SA --> viewtopic.php?f=2&t=812838&st=0&sk=t&sd=a
Gisteren had ik hevige buikkrampen later moest ik daarbij overgeven en toen waren de krampen langzaam voorbij.
Vandaag kreeg ik de krampen terug en had een licht bloedverlies.
Heb daarom vanavond maar met de huiartsenpost gebeld en het is afwachten.
Het is nu aardig rustig in mijn buik. Ik heb geen krampen en ook geen bloedverlies meer.
Maar toch ben ik wel bang omdat ik al eerder een miskraam heb gehad maar dat toen gewoon voelde als een zware ongesteldheid
Ik weet niet of er bokkers zijn die een miskraam hebben gehad en er over willen praten maar ik ben erg benieuwd hoe jullie het hebben ervaren en wat voor syptomen je had.
Kan best begrijpen dat je erniet openbaar over wil hebben dus als je het wel kwijt wil mag het ook via pb.