ik blijf in huilen uitbarsten.de hele dag al. Alsof het zich op blijft stapelen. Met werk gaat het niet goed en ik voel me ziek en moe.
was ik bij Ditty, stroomde het over mn wangen. Ben ik aan t werk, gebeurd het weer.
kom ik thuis, heb mn moeder maar opgebeld want ik bleef erin.
Heb eindelijk gedaan wat me al zo lang dwars zat toen mn ex mij net terug belde.... (ja dat kwam er ook nog bij, had hem sms gestuurd om mn cd terug te krijgen)
Heb hem de waarheid verteld. En hoe ik me voel en dat hij niet echt geliefd is bij mn vrienden en familie, en nooit geweest is. Dat ik mn spullen terug wil. Dat hij met jan en alleman in bed kan duiken, maar dat ik dat niet doe want ik vind niet dat je dat gelijk moet doen. Dat ik geen slet ben en dat hij er niet van uit moet gaan dat iedere man die naast me staat in het cafe met mij het bed heeft gedeeld. Dat hij van mn vriendinnen af moet blijven en ook niet zo truttig moet rijden als hij voor me zit met zn auto (is een teer punt van hem, maar ik zat gewoon bijna 3 keer in zn kofferbak vanwege zn remgedrag)
Toen het net uit ging dacht ik nl dat er iets was wat je niet wil als het net uit is. Gelukkig bleek dat niet zo te zijn. Maar hij vond het terecht om mij zo in de steek te laten omdat zijn persoonlijke dingen op dat moment erger zouden zijn. Ik moest naar het ziekenhuis in mn eentje....
Voel me nu soms alleen nog erg k*t door hem.
Ik was niet mooi genoeg, hij kon zn bakkes niet houden over miss fitness C.W (ik hou het even bij initialen) en heeft me daarmee een flinke deuk in mn zelfvertrouwen gegeven. Sex met haar was leuk, haar hele manier van doen enz....
nu nog word ik ziek van het idee van haar, en zou het willen schreeuwen tegen hem. Kwaad dat ik ben erover. Ik ben niet de enige waar hij het over haar bij had.
Ik denk ook dat hij contact hield met haar en nog heeft puur om te sexen... Ze woont samen!
Hij denkt zoveel te zijn en is nix eigenlijk; just a stupid little boy with a dumbass bwm uit meliskerke....
Maar waarom vreet ik me er zo over op?
Geef niets om hem meer, ben alleen kwaad over hoe hij me behandelde en nog beweerde voor me gezorgt te hebben....
Ik heb wederom gewoon een flinke deuk gekregen en nu heb ik eindelijk de tijd om te verwerken en gebeurd dit. Dat lijkt me normaal?
Heb wel erg zin in mn verste meeting ooit

Even overal van weg zou helpen.
want naast dit merk ik vaak dat mensen me niet begrijpen en me daarom apart vinden, niet snappen wat er aan de hand is en wat ik mee hebt gemaakt. Dat ik me daardoor alleen voel ook. Dat merk ik overal waar ik kom. Mensen lijken me te druk vinden, of ik praat te veel. ik heb veel meegemaakt, thats all.
Ben ook bang om me eenzaam te voelen als ik bv moet werken in hardenberg of als ik werk in utrecht en logeer in Vianen. Ik moet dan alleen eten in een restaurant, en word vaak raar aangekeken. Hetgene wat ik moet doen overdag is erg leuk,op een beurs meehelpen. Maar de avonden zijn zo rot. niemand om tegen te praten en zelfs geen paard om een aai te geven. In vianen stonden er paardjes vlakbij de bus maar de laatste keer waren die er ook niet. stond ik daar, wilde ze gewoon zien en eventueel aaien. Maar weg....
Pfff het lucht op om dit neer te zetten. ik wil niet zielig doen, een beetje steunen tips is all I need. Want ben ik zo raar dat ik me alleen voel maar ook nog geen relatie wil? maar dat ik mn ex eigenlijk alleen maar alles wens wat het daglicht niet kan verdragen omwille van mn woede van hoe hij me behandeld en behandelde?
Dat ik bang ben om zo alleen te zijn ver weg van mn huisje en paard als ik klaar ben na zo een beurs(allemaal lifestyle beurs overgens)
en dat ik nooit meer iemand tegen zal komen? Dat ik liefst nu 2 paarden zou willen en me daarin zou willen begraven in die bezigheid?
Die tranen zijn niet normaal, maar wat kan ik doen?
ps:
(Iloveyah87 helpt ook veel hoor, maar eff alles kwijt helpt)