Ik heb het gedaan, en hoe. Ik ben bij bokker ilsjepilsje op bezoek geweest die mij aanbood om daar een keer te komen eten, om in een relaxte sfeer (en een mooi huis
) groente te komen eten. Ik had de trein die ik wou hebben gemist, de trein daarop had ik ruzie mee, dus ik was er een uur later als gepland, maar ik was er. Eerst lekker wat gebabbeld, haar man stond al te koken
en toen aan tafel geschoven, ik heb eerst wat aardappeltjes op, en toen toch maar een beetje groente opgeschept, bloemkool dus, zoals gewenst, stond er bloemkool. Erg lief van ze. Nou, ik dus die bloemkool opgeschept, heel klein ministukje aan mijn vork geprikt, en er eerst een halfuur (?) naar zitten staren. Toen maar door de helft gesneden, en toen had je bijna een microscoop nodig om het te kunnen zien
. Na 10 minuten toch maar in mijn mond gestoken, het was ijskoud, maar daardoor zat er erg weinig smaak aan
. Ik heb het gekauwd, doorgeslikt, en opgegeten. Vriendlief heeft me daarna met de brommer opgehaald, en getracteerd op kipnuggets
.Dus alles samengevat: ik heb groente gegeten!
zo word het wel moeilijk ja...