Ik zit er over te denken om een liposculptuur te laten doen. Wie heeft dit een keer laten doen? Hoe duur was dit? Heb je de operatie in NL of in Belgie laten doen? Deed het veel pijn? Heb je het gewenste resultaat?
ik heb het nog nooit laten doen en zou het ook nooit doen. Je hoort zoveel verschillende verhalen. Laat mij maar een maatje meer hebben. Maar waarom wil jij het doen dan?
Een kennis van mij heeft het gehad. Was wel een paar duizend euro dacht ik zo, precies bedrag heb ik wel geweten maar vergeten
Tja ze was wel iets van 4 maten kleiner na die tijd maar goed ze heeft haar eetpatroon niet aangepast en was alweer wat aangekomen binnen een paar maand erna. Hartstikke jammer natuurlijk. Dus daar moet je wel aan denken!
Ik heb het onlangs laten doen (2,5 maand geleden) bij Centre esthetique in Rotterdam. Het gaat zonder narcose (dus plaatselijk) en ik vond het hel. Ik vind het resultaat ook echt niet om over naar huis te schrijven. Ik was 2595 euro kwijt voor drie locaties en daarna ben ik 5 kilo afgevallen (zelf door het lijnen). De ingreep zelf was verschrikkelijk en ik ben er echt niets mee opgeschoten, wel met het afvallen dus. Ik zou het je afraden en als je al gaat zou ik bij Silhouet gaan (ik vond ze in Rotterdam niet aardig, tijdens de ingreep) en ik zou denk ik goed laten informeren over het resultaat. Succes en wil je meer weten stuur je maar een pb.
@ MonAmieC... als ik je foto in het profiel bekijk, is het ook niet echt nodig...?! Verder heb ik er geen ervaring mee!
Ben ik het eigenljk wel mee eens . Het is best een heftige ingreep en straks hebben we een zelfde soort verhaal als toen met dat meisje van 54 kg dat was overleden tijdens een liposuctieoperatie.
Ik ben dat inderdaad op de foto maar dat is al een hele tijd geleden. Ik wil dit graag omdat ik hele flinke bovenbenen heb. Ik ben nu niet super slank, maar ook niet echt te dik, maar mijn bovenbenen zijn in verhouding met de rest toch behoorlijk dik, vandaar.
je figuur kun je niet veranderen. Jou bouw is zo, en ik denk dat je er niet veel aan kan doen. (ik vind het trouwens helemaal niet nodig bij jou) en er kunnen nog al eens wat dingen mis gaan bij zon operaties.
mijn tante is 25 kilo afgevallen. Maar haar kont en bovenbenen blijven gewoon stevig. Dit is haar bouw, het zal er ook nooit afgaan.