aankomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 20:53

hoi

ik heb een probleem, ik moet dus echt dikker worden, maar dat lukt totaal niet Nagelbijten / Gniffelen
ik eet 3 maaltijden per dag, smorgens cornflakes met melk en thee smiddags 4 tot 5 boterhammen (bruin) en dan savonds gewoon warm (dus prak etc) tussendoor snoep ik vrij weinig en eet ik fruit.
en nog kom ik gewoon niet aan Verward is echt heel irritant

ik zit hier nu al een hele tijd mee, ik ben 1.70 lang, en ik weeg 46 kilo dat is dus veels te weinig

heeft er iemand tips om aan te komen?

Lous

Re: aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 20:57

Las in de Yes van vorige week een ingezonden brief van een meisje wat ook aan wilde komen en dat was gelukt dankzij een middel dat Fenegriek heette en te koop was bij natuurwinkels zoals bijvoorbeeld de Tuinen. Knipoog

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 20:57

ok thanx ik zal daar ook eens kijken!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:01

Er bestaan ook weightgainers, sporters die in een bepaalde gewichtsklassen moeten zitten gebruiken dit. Als je eventueel interesse hebt kan je mij even pb-en, mijn man verkoop dit soort voedingssuplementen.

Maar ik zou als ik jou was eens eerst naar je HA gaan. 46 kilo op 1.70 lengte is echt te weinig, wellicht is er iets met je stofwisseling niet goed, of noem maar op, ik zou even mijn bloed laten controleren.

Verder zou ik niet meer gaan snoepen ed, je wilt wel gezond blijven/worden, dus ongezond gaan eten is geen optie.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 21:03

Ludora schreef:
Er bestaan ook weightgainers, sporters die in een bepaalde gewichtsklassen moeten zitten gebruiken dit. Als je eventueel interesse hebt kan je mij even pb-en, mijn man verkoop dit soort voedingssuplementen.

Maar ik zou als ik jou was eens eerst naar je HA gaan. 46 kilo op 1.70 lengte is echt te weinig, wellicht is er iets met je stofwisseling niet goed, of noem maar op, ik zou even mijn bloed laten controleren.

Verder zou ik niet meer gaan snoepen ed, je wilt wel gezond blijven/worden, dus ongezond gaan eten is geen optie.

ik heb recent nog bloed testen gedaan. Het was allemaal goed. Dat is dus het vage Verward

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:41

Tsja als er echt lichhamelijk niets mis is.......

Dan blijf je gissen natuurlijk !!! Ik denk dat aankomen een even groot probleem kan zijn als afvallen !! Vooral als het niet wil lukken !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:22

Lous schreef:
Las in de Yes van vorige week een ingezonden brief van een meisje wat ook aan wilde komen en dat was gelukt dankzij een middel dat Fenegriek heette en te koop was bij natuurwinkels zoals bijvoorbeeld de Tuinen. Knipoog

Dat kregen onze paarden tegen het hoesten Clown

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:23

Misschien heeft het wel meerdere werkingen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:54

Wieke86 schreef:
Lous schreef:

Dat kregen onze paarden tegen het hoesten Clown

Dat is Foenegriek. Knipoog

Ik wil ook enorm graag aankomen (1.72m en ook 46kg.) Eet heel de dag gezond en ongezond. Uit mijn bloed komt niets dus ook ik sta voor een raadsel.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 00:33

Kijk ook eens voor FANTOMALT. Heb ik ook, ik heb nl. hetzelfde probleem. 1.72 en ongev. 52 kg, er moet meer bij.
Fantomalt geeft je extra voedingsstoffen en dat helpt je lijf om aan te komen.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:42

Maar ik vind eerlijk gezegd ook niet dat je veel eet. Misschien kun je naar een goed diëtist gaan die je adviezen kan geven?
Ik denk dat je gewoon goed eet, maar niet om aan te komen (maar daar heb ik ook geen verstand van)