Duizeligheid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phrono

Duizeligheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 15:02

Ik ben sinds afgelopen vrijdag weer thuis van Mallorca. Laatste 3 dagen daar voelde ik me niet lekker, duizelig, daardoor gestresst en een vastzittende nek en schouders. Ik had paniekaanvallen, wilde naar huis, veel huilen. Eenmaal thuis ging het niet over, ik ben al naar de dokter geweest en die schreef me 6 paracetamol per dag voor. Huilen van het lachen Hier heb ik niks aan gehad eigenlijk, dus ben van plan deze week weer te gaan.

Misschien herkent iemand het?
Ik heb het idee alsof ik in een roes leef, duizelig (licht in hoofd), vastzittende nek eerst achter, nu voor, zweterig.
Ik heb me de laatste maanden erg druk gemaakt om van alles, zou het kunnen zijn dat er het er nu allemaal uit komt?

Ik ben even alleen thuis nu en dan begint het weer, dus ik probeer het zo ff van me af te schrijven op bokt. Lachen

licorne

Re: Duizeligheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:01

Klinkt als hyperventilatie....... Zeker als je veel stress gehad hebt, komt dat er JUIST nu natuurlijk allemaal uit, als je dat van jezelf weet dan zou je daar al best eens raak kunnen zitten.
Een arts die jou naar huis stuurt met 6 paracetamol per dag? Hmmmm, fijne huisarts heb jij, zou je er niet eentje zoeken die je serieus neemt....?
Laat je weten hoe het verder gaat?
Groetjes
Licorne

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 17:50

Bedankt voor je berichtje. Hyperventilatie zei ze idd al, toen ze m'n ademhaling ging controleren.
Ze is een nieuwe huisarts, en normaal heb ik haar ook niet. Dus idd, het was een raar bezoek.

Ik voel me nu steeds beter, het knapt langzaam op dus het komt vast goed. Lachen

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 11:17

Oh, dat is fijn, gelukkig dat het beter gaat nu! En dan nu ook maar de oorzaak ervan wegnemen en je in 't vervolg gewoon niet meer overal zo druk om maken Ach gut ?
Beterschap verder!
Groetjes
Licorne

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 11:24

De kans is wel groot dat het door alles stress komt!
Heel goed dat je het van je afschrijft!
Als je ergens mee zit moet je het echt doen! Het lucht echt op *LOL*
Heb je niemand om tegenaan te vertellen o.i.d. schrijf het van je af.. gewoon naar niemand..
En als je echt wilt voorkomen dat iemand het leest in de papierversnipperaar of verbranden Knipoog
Dat deed ik altijd Clown
Sterkte.. ik hoop voor je dat het snel weer over is Lachen

mijn pm staat ook altijd open hoor Lachen

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 17:43

Bedankt voor je berichtje, Ktink! Ik heb idd al veel met m'n moeder en vriend gepraat.
En maandag ga ik weer naar de dokter, heb idd het idee dat het hyperventilatie is.

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:23

Ik heb het ook.

Ben er 2 weken terug voor naar de dokter geweest en die kwam tot de conclusie:

Doordat ik veel stress heb ga ik verkeerd ademhalen, dus door de borstkast en niet door de buik. En daardoor wordt je duizelig en ga je hyperventileren.

Ik moet zeggen ik let er nu wel vaker op en het is wel minder geworden.

Chonelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 11:07

pijn in je nek/schouders en vastzittende nek en schouders (vaak gecombineerd met hoofdpijn) is ook een teken van stress. Juist als je even rustneemt zoals in een vakantie komt dit vaak eruit. Hyperventileren lijkt me ook erg vervelend, heb ik gelukkig geen ervaring mee. Beterschap in ieder geval, en neem de tijd om even goed uit te rusten.

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:26

Wat zij de dokter?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 09:28

Ik heb gisteren bloed moeten prikken (wat een hel, daar keek ik al jaren tegenop) maar het viel me mee! Ik zit op het randje, ik ga nog wel naar m'n paard en de stad etc. maar het gaat niet van harte. Ik vind het moeilijk, angstig, zo raar..

Daarnaast heb ik oxazepam gekregen, gister voor 't eerst een halve genomen, ik werd er wel rustiger van. Nu eerst de bloedtest afwachten en dan vrijdag maar weer horen..