Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gouda schreef:En jij moet jij nu ook niet getest? Toen bleek dat mijn zus het had hebben mij ouders zich ook laten onderzoeken en ik dus ook. Ouders hadden het niet en ik wel. Dus generatie overgeslagen. Verder wel een tante met darmziekte maar verder niemand. Wellicht wel meer met problemen die het nog niet weten misschien.

'
)
?
Je kunt daar een folder halen met dieetinformatie en op hun internetsite kun je alles ook terugvinden.

). Verder ben ik gezond (dacht ik haha) en er zijn inderdaad veel ergere dingen in het leven.
Slikte 2 van de zwaarste pillen op een dag om de boel tegen te houden (was het continue) nu gewoon weer 1 op een dag zoals dat hoort en een lichtere ook geen buikpijnen meer. Dus mocht je coeliakie hebben kleine kwaaltjes wat je voorheen normaal vond gaan ook van lieverlee verdwijnen/verminderen door je goed aan het dieet te houden. Gaat bij de een sneller dan bij de andere. Helaas kom ik maar niet van die stemmingen af
daar blijf ik blijkbaar gevoelig voor. Mijn vermoeidheid is wel stukken minder geworden maar nog lang niet over helaas.
Maar als het eenmaal warm is, dan heb ik het ook erg snel te warm. Mijn interne thermostaat is een klein beetje volledig van slag.