Ik zag laatst in de etos dit product staan voor puistjes! Nou heb ik daar altijd al last van gehad. Ze beloven dat je puistjes met 95% verminderen. Nou lijkt dat me te mooi om waar te zijn.
Het spul is 20

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Revanches schreef:Ik heb het ook zien staan. Ook in diverse bladen en dergelijke.
Maar zelf uitgeprobeerd heb ik het nog niet.
Ben eerst bezig met iets van Clearasil.
Anoniem schreef:Iets wat bij de 1 werkt hoeft bij de ander helemaal niet te werken. Je kan beter goedkopere dingen uitproberen, tot je het goede vind. Of eens bij de HA langsgaan
Dekloktikt schreef:[naam] schreef:Iets wat bij de 1 werkt hoeft bij de ander helemaal niet te werken. Je kan beter goedkopere dingen uitproberen, tot je het goede vind. Of eens bij de HA langsgaan
Ja ben wel bij de HA/dokter langs gegaan maar dat had niet echt resultaat. En ik heb dan zoiets van ik kan wel 1000zenden goedkope dingen kopen maar als dat allemaal niet werkt en er mensen zijn die dit gebruiken waarbij het goed helpt ik misschien wel het geluk heb dat als ik het koop het ook bij mij helpt?!Of klinkt dit heel dom?
Fake schreef:Ik heb pas geleden in een ander topic gelezen dat er een middeltje bij de apotheek te halen is dat heel goed moet werken.
Het middeltje heet Benzoylperoxide hydrogel, en moet helemaal niet duur zijn.
Rond de 5 euro geloof ik