MRI terwijl je beweegt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

MRI terwijl je beweegt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 11:59

Omdat er een aantal dingen in mijn pols niet goed zijn willen ze er een MRI scan van maken terwijl iemand anders mijn pols gaat bewegen, maar hoe kan dat nou? Weet iemand dat? En zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Vind het maar raar klinken...

Miss87

Re: MRI terwijl je beweegt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:52

Ik mocht juist niet bewegen omdat anders de scan zou mislukken.. Verward Ben toch wel heel benieuwd hoe ze dat gaan doen!

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:53

misschien moet jij stil liggen en zet de persoon je pols steeds in een andere stand neer zodat ze dan kunnen zien hoe het beweegt?
lijkt me tenminste logischer omdat je inderdaad niet mag bewegen? naja misschien een nieuwe techniek?

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 17:09

ik moest ook DOOD stil liggen, en dat ging toch wel pijn doen na een uur ofzo. Dus ik weet het ook niet hoe dat dan zit, misschien dat ze je pols om de zoveel tijd verleggen? zodat ze van verschillende kanten foto's hebben oid? Draaien tijdens de foto's lijkt me raar want dan bewegen ze, net als gewone foto's.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 17:10

Geen idee of het vergelijkbaar is, maar zo is er bij mij een keer een MRI om de beweging van mijn hartklep te controleren. Dus dat is iets wat constant beweegt, dus waarschijnlijk kan het dan wel? Maar misschien dat je inderdaad je pols elke keer in een andere positie moet zetten ( of gezet wordt ).

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 19:08

Nee hij moet echt bewegen zodat ze kunnen zien hoeveel ruimte er tussen de banden zit en waar die knak vandaan komt en waarom mijn botten zo raar vergroeien en er was nog wat maar dat ben ik vergeten dus hij moet echt bewegen, maar de vorige keer dat ze een MRI ervan maakten moest ik ook stil liggen en werd ie helemaal vast gezet