Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke_ schreef:Mn moeder kwam iets eerder thuis dus die heeft het nog een keertje voor me gedaan![]()
Morgen wil ik het wel zelf proberen, ik ga even aan mn arts vragen of het ook in mn been mag. Het moet namelijk in een vetlaag, maar ik denk dat mn been wat minder gevoelig is dan mn buik.
Marieke_ schreef:Mn moeder kwam iets eerder thuis dus die heeft het nog een keertje voor me gedaan![]()
Morgen wil ik het wel zelf proberen, ik ga even aan mn arts vragen of het ook in mn been mag. Het moet namelijk in een vetlaag, maar ik denk dat mn been wat minder gevoelig is dan mn buik.
Het doet ook niet heel erg pijn, maar het is meer het idee ofzo. Ik heb wel een keer wratten zelf weggebrand, en dat deed ook een beetje pijn, maar dat durfde ik wel zelf.
Fragmin, is dat ook een antitrombose middel? Ik gebruik Lovenox, dat heb ik in Frankrijk voorgeschreven gekregen, en mn ortopeed zei dat ik t inderdaad moest gebruiken.
Marieke_ schreef:Pfff oke gelukt.... nog geen pretje, maar het is iig gelukt
russel schreef:Voor anti-trombose bestaan toch ook pilletjes?
Anders is er toch wel een wijkverpleegkundige die langs komt om te prikken? Volgens mij mag je dit niet zelf doen.