voetreflex-therapie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

voetreflex-therapie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 16:49

omdat ik al een hele poos met van allerlei lichamelijke kwaaltjes loop werd mij op de sportschool aangeraden om een keer voetreflex-thearapie te gaan doen.
nu hoor ik daar een beetje vreemde verhalen over...
-daarna heel goed of juist helemaal niet meer kunnen slapen
-heel erg emotieoneel worden
-plekken die hij/zij flink behandeld erge spierpijn
-hoofdpijn/griep/verkouden

iemand ervaring met voetreflex???
weet zelf ngo niet goed wat ik er van moet vinden, iemand die aan je voeten pulkt....

Moirsa

Re: voetreflex-therapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 19:15

eeen vriendin van mij had het,
volgends mij tegen exceem kan dat? Lachen
ze barste daar in huilen uit vertelde ze, terwijll ze niet wist waar om...

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 19:21

Ja al 2x gehad geloof ik. Kan er alleen maar positief over zijn. Ze gaan via jou voeten de knelpunten in je lichaam opzoeken en deze proberen weg te werken. Zou zeggen gewoon een keer proberen is echt niets raars aan. En als je de dag erna wel klachten hebt kan je natuurlijk altijd nog besluiten het niet vaker te doen. Helpt het wel dan weet je gelijk dat het voor herhaling vatbaar is!

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 19:43

Ik heb ook om de twee weken voetreflex therapie. Helpt bij mij erg goed. In eerste instantie deed ik het voor mn hoofdpijn en stress. Nu ook voor een aantal andere dingen. Ik heb er erg veel baat bij hoor, na de behandeling ben ik altijd heel erg moe omdat het erg veel energie vreet bij mij. Ik zou het gewoon een paar keer proberen, soms moet eerst iets erger worden voordat het beter word, dat zijn mijn ervaringen in ieder geval.
Het kan geen kwaad om eens te proberen, en dat iemand aan je voeten zit vind ik persoonlijk niet erg, kan heel ontspannend zijn Knipoog

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:25

Mijn moeder is voetreflexoloog en ik doe het nu ook. Eigenlijk heb ik nooit bijwerkingen gehad als mijn moeder of iemand anders mij behandelde behalve dat ik niet kietelen kon en sommige mensen nogal raar je voeten doen op een curces en ik dus krampachtig de stoel moest vasthouden omdat ik anders echt omhoog schoot van de lach Nagelbijten / Gniffelen