Zweetvoeten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chillaxing

Zweetvoeten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 13:00

Ja, aangezien iedereen op die ballerina's loopt ben ik vast niet de enige met het probleem. Haha!

Zolang ik leren schoenen aanheb, heb ik nergens last van maar zodra ik van die neppe/ goedkope ballerina's aantrek heb ik onwijs erge zweetvoeten. Clown

Wat doen jullie daar tegen?

tita

Re: Zweetvoeten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 13:01

boterzuur kun je halen bij de apotheek stinkt vreselijk maar uiteindelijk heb je geen zweet voeten meer

of halve sokjes dragen

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 13:02

Ik heb leren zooltjes in mijn ballerina's gelegd (het zijn wel stevige ballerina's, niet van die slappe)
Nu heb ik geen last meer van die geurtjes en zweetvoeten Haha!
Laatst bijgewerkt door Pops op 14-07-07 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 13:03

Halve sokjes in de ballerina's die ik heb gaat er niet zo heel leuk uitzien denk ik. Haha!

Van die zooltjes zou ik idd nog eens kunnen proberen! Lachen

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 13:05

je moet je voeten elke dag weken in lauwe thee,, daar ziit iets in wat je voeten uitdroogt, en een laagje om je voeten vormt, daardoor heb je er geen last meer van,..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 13:47

Leuke tip Tinaaz Lachen
Ga ik een keer proberen!

Een beetje talkpoeder in je schoen helpt ook goed en ruikt ook nog lekker Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 00:06

tinaaz schreef:
je moet je voeten elke dag weken in lauwe thee,, daar ziit iets in wat je voeten uitdroogt, en een laagje om je voeten vormt, daardoor heb je er geen last meer van,..

Toevallig ook Oprah gekeken van de week Knipoog
( daar kwam de tip ook voorbij namelijk )

Je moest inderdaad flink wat zwarte thee zetten ( vanwege het looizuur ) en daar dan met je voetjes in!
Moest ongeveer een half uurtje per dag, kan dus lekker voor de tv 'savonds of zo Lachen

Verder hebben ze bij De Tuinen of de Bodyshop ook lekkere voetencrèmes en deo's tegen zweetluchtjes. Met lavendel geeft tevens verlichting aan zere voetjes.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 00:14

Eh... als je met je voeten in de thee gaat zitten... krijg je dan geen bruin-verkleurde voeten? Clown

Een deo-spraytje lijkt me handiger!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 00:54

Hm, ik heb dat ook, en ik vind het niet leuk.

Ik heb gewoon Vans, en ze zijn van leer maar dat maakt verder niet uit. Had ik ook in mn Adidas. Ik trek elke ochtend schone sokken aan. Tja, moet maar eens een keer in de winkel kijken. Tis niet zo dat het hele huis stinkt als ik mn schoenen uitdoe, maar ik ruik het zelf wel heel erg, en ik vind het echt niet fijn. Zo heb ik het dus nooit gehad vroeger. Ik werk nu fulltime, moet ontzettend veel lopen, zal wel wat mee te maken hebben. Het is het hier dagelijks zo'n 30 graden dus ja zweten doe ik Cool

Ach ja, heb nu toch geen vriendje meer ja Haha! Maaaaaaaar toch maar eens een keer in de winkel kijken haha Bloos

ursulaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 01:13

IK heb het perfechte middel gevonde!
ik kijk wel eens naar operah, en daar was toevallig een arts daar op bezoek.
en die zei dat als je last had van zweet voeten moet je warm water min een bak doen met thee.
Thee droogt de huid een beetje uit, en dat zorgt er dan voor dat je niet meer zo erg zweet.
zo is thee ook goed voor een stinkende adem.. Haha!

ursulaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 01:14

Kanelly schreef:
tinaaz schreef:

Toevallig ook Oprah gekeken van de week Knipoog
( daar kwam de tip ook voorbij namelijk )

Je moest inderdaad flink wat zwarte thee zetten ( vanwege het looizuur ) en daar dan met je voetjes in!
Moest ongeveer een half uurtje per dag, kan dus lekker voor de tv 'savonds of zo Lachen

Verder hebben ze bij De Tuinen of de Bodyshop ook lekkere voetencrèmes en deo's tegen zweetluchtjes. Met lavendel geeft tevens verlichting aan zere voetjes.

whaha, ik las dit bericht iets te laat Haha! ik ben dus niet de enige die naar opera kijkt Haha!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 10:16

Ik ga de tips die hier werden gezegt eens proberen!

Ik draag van die sandalen van Ecco voor mijn werk maar oeh zodra ik ze uitdoe Scheve mond
Dus maar eens proberen Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 23:13

ik heb van die ademende ballarina's van geox, maar die ademen vooral als ik ze UIT heb.... Clown