Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke24 schreef:met brufen bruis 600 ga je je nog beter voelen als je met 40 graden koorts in bed ligt. Een brufennetje, uurtje slapen en weg=weg! en ik heb regelmatig flinke hoofdpijn en migraine!
russel schreef:Maak een dagboek en schrijf op wanneer je hoofdpijn opkomt, wat je de vorige dag allemaal hebt gegeten, hoe lang je in een bepaalde houding hebt gezeten, etc. Dan krijg je inzicht in je eigen situatie, is ook makkelijker praten met eventueel een arts.
Lynn_Nikita schreef:rennie is voor maagzuur
of dat bijhoofdpijn werkt....
adoration schreef:Ik heb op dokters voorschrift ooit Ibiprufen 800 gehad, werken misschien voor half uurtje tot uurtje en dan begint de ellende weer.. Heb vandaag met mijn moeder er over gehad, binnen kort toch maar weer even richting Huisarts..
Karin_88 schreef:adoration schreef:Ik heb op dokters voorschrift ooit Ibiprufen 800 gehad, werken misschien voor half uurtje tot uurtje en dan begint de ellende weer.. Heb vandaag met mijn moeder er over gehad, binnen kort toch maar weer even richting Huisarts..
ibuprofen helpt, maar het is troep!! slecht voor je bloeddruk en van alles en nog wat. ik zag laatst een docu erover, en heb meteen alles weggegooid!!!
brufen moet je ook niet teveel nemen