Vannacht werd ik wakker met ineens heftige pijn bovenin mijn rug, zo net boven mijn schouderbladen. Ik heb een pijnstiller ingenomen en ben uiteindelijk weer in slaap gevallen. Al vroeg vanmorgen werd ik weer wakker en weer had ik erge pijn, weer 2 pijnstillers ingenomen.
Toen ik probeerde iets te eten, kon ik niet pijnloos slikken, steeds als ik slik schiet er een pijnscheut door mijn keel en bovenrug, zelfs drinken doet al zeer.
Afspraak bij de dokter gemaakt en die kon niks vinden, het is volgens haar geen hernia omdat het niet uitstraalt naar mijn armen. Ook geen nekkramp, ik kan nl mijn kin op mijn borst leggen. Zij dacht dat het iets te maken kon hebben met mijn slokdarm, en dat maagzuur een wondje heeft gemaakt en dat dat misschien is gaan ontsteken, maar ik heb nooit last van brandend maagzuur! En hoe kan dit uitstralen naar mijn bovenste borstwervels? Ik heb pijnstillers en maagtabletten gehad.
Ondertussen heb ik nog veel pijn in mijn nek en keel en ik kan bijna niks eten, vloeibaar eten (yoghurt) gaat iets makkelijker. Ik moet om 3 uur naar Frankfurt naar een beurs voor dit weekend en ik zie er erg tegenop omdat ik bang ben dat ik meer pijn ga krijgen...
Herkent iemand deze klachten? De dokter weet het ook niet en ik moet het aankijken.
Ik kan na 3 uur niet meer reageren, maar als je iets lijkt te weten, schrijf maar op! Thnx!