2nd opinion; ervaringen orthopeten ZO-Brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

2nd opinion; ervaringen orthopeten ZO-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 23:39

Hoera, de letselschade-expert heeft me een groen licht gegeven voor een second opinion door een orthopeet! Haha! Door een scooterongeval vorig jaar heb ik permanente rugklachten gekregen die me overduidelijk hinderen in mijn werk en dagelijks functioneren, omdat het nu meer dan een jaar geleden is en alles eigenlijk (ondanks therapieen) achteruit gegaan is achtte de letselschade-expert het wel nodig om een 2nd opinion aan te vragen omdat dit echt niet goed is (gelukkig is die vent enigzins empatisch en maakt nergens problemen van).

Nu ben ik aan het kijken naar het ziekenhuis met de kortste wachttijd en zoals ik al dacht kwamen het Catharina Eindhoven en het Sint Elisabeth Tilburg het beste uit de bus met de kortste wachttijden. Het St. Elisabeth heb ik qua oogheelkunde erg goede ervaringen mee, maar zijn er mensen die bekend zijn met de orthopeten daar en in Eindhoven? Mijn vader zei dat ik dr. Sala in het Sint Anna Geldrop ook kon bellen, maar aangezien de wachttijd daar aanzienlijk hoger zou zijn zou dit alleen een optie zijn als die man écht zo goed is als dat pap zegt. Iedereen wil het liefste toch snel geholpen worden natuurlijk Knipoog

Miss87

Re: 2nd opinion; ervaringen orthopeten ZO-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 00:07

Mijn moeder is altijd heel tevreden over dr van Erp van het Catharina in Ehv. Ik ben zelf bij dr Oosterbos geweest, was er tevreden over maar hij werkt er blijkbaar nog maar pas dus heb er verder nog niks over gehoord!

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:07

Ben vroeger ook bij Van Erp geweest in het Catharina.
Was wel een goede arts.
Er loopt er daar eentje rond die je maar beter niet kan hebben, ben alleen even zijn naam kwijt... kortman ja dat was hem, misschien is ie er niet meer.

Ik zelf loop in het MMC Eindhoven bij dr Den Boer ook een hele goede.
En in het MMC Veldhoven lopen er ook hele goede en fijne artsen rond maar weet de wachttijden niet.

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:45

Meys schreef:
Er loopt er daar eentje rond die je maar beter niet kan hebben, ben alleen even zijn naam kwijt... kortman ja dat was hem, misschien is ie er niet meer.

En dr. Klos waren we ook niet zo'n fan van.. Heeft bij mijn moeder een operatie een beetje verkloot. Maar die werkt er niet meer dus daar hoef je niet bang voor te zijn Knipoog

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 18:04

Haha, goed om te horen bij wie ik dus niet had moeten zijn Knipoog

Er heeft zich vanmiddag alleen een heerlijk probleem voorgeworpen waardoor alles waarschijnlijk weer langer gaat duren; gisteren gebeld voor een verwijskaart "Ja mevouw, morgen ligt hij klaar voor U en kunt U hem komen halen hoor". Ik kom daar vanmiddag aan; geen verwijskaart omdat de huisarts met vakantie is, en de waarnemende huisarts mag zoiets dus niet uitschrijven en beoordelen. Ik word zo schijtziek van die praktijk, vorige keer heeft de HA al eens een second opinion geweigerd voor mijn knie en nu krijgen we dit weer; hij moet het eerst zelf beoordelen (lees; wederom weer zaniken over therapie en gewicht wat al ruim een jaar niets afgedaan heeft). Ben nu dus druk opzoek naar een andere huisarts, die me hopelijk zsm door kan sturen Verdrietig