Vaak ziek?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloess_

Vaak ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 15:59

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen;
Ik ben de laatste paar jaar best vaak ziek. Niet dat ik nou echt kotsend in bed lig, maar ik voel me gewoon echt niet lekker.
Ik ben hiervoor al een paar keer naar de dokter geweest, die zei dat het tussen m'n oren zat en dat ik gewoon door moest lopen zeg maar.
Maar als ik dit deed, was ik de dag daarna dus wel écht ziek (hoge koorts, overgeven etc). Dat is dus niet echt een oplossing.
Ik houd al veel rekening met wat ik eet, goed gezond etc. Ook slik ik van die vitaminepillen. Maar toch blijf ik me vaak echt niet lekker voelen.
Iemand die dit ook heeft of weet wat ik hieraan kan doen?

CM_

Re: Vaak ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 16:01

heb je je bloed laten onderzoeken?

ook op evt geslachtsziekten ,

het kan vanalles zijn,
en zeker ook heel goed stress..

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 17:05

het kan idd vanalles zijn, en het is wel onhandig dat je dokter je niet echt verder helpt. waaruit trok hij/zij die conclusie dat het tussen je oren zit? heeft hij/zij wel je bloed laten testen idd? anders is het een beetje vreemd dat dat zo gezegd wordt.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 17:09

laat je eens controleren door een andere arts, niet uit het reguliere medische circuit, maar bijv. een natuurarts. Die combineren dingen/klachten anders dan een gewone arts. Vaak kijken ze ook net even verder dan hun neus lang is..... Op www.abng.nl kun je misschien wat wijzer worden. Succes en sterkte

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 17:15

M'n bloed is toendertijd wel gecontroleerd, en daar kwam niets uit.
Hij trok toen de conclusie dat het tussen m'n oren zat omdat ik niet echte klachten heb ofzo, maar me gewoon niet lekker voel.

@ Texelse; een natuurarts oid is wel een goed idee, dankje voor de tip!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 17:17

misschien een raar idee, maar ga een keer door tot je echt ziek bent en ga dan naar je HA, kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt maar dan kan ie je niet wegsturen met "het zit tussen je oren"

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 17:56

Ik heb het ook, altijd als er wat heerst dan heb ik het ook. Zoals nu heerst er keelpijn en veel hoesten ed, en ik heb er dan ook weer bij dat ik de boel onder kots.

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:23

Ik zoe echt naar jezelf luisterenen je niet laten afschepen met :het zal wel tussen je oren zitten.
als je het niet vertrouwd een second opinion aanvragen of doordrukken bij je arts..luister naar je lijf!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:26

viv77 schreef:
Ik zoe echt naar jezelf luisterenen je niet laten afschepen met :het zal wel tussen je oren zitten.
als je het niet vertrouwd een second opinion aanvragen of doordrukken bij je arts..luister naar je lijf!

Helemaal mee eens! Zou ik iig ook doen Ja Succes!

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:55

luister naar jezelf
ik heb ook van die klachten 'al1 komt het van mij ergends anders vandaan'
en ze kwamen er maar niet achter 'mij dokter ken mij al heel me leven en wist dat het niet tussen me oren zat'
ja nu heb ik dus een tumor in me eierstok me meeld tegroot etc etc etc.
dus als je weet dat het niet tussen je oren zit blijf daarbij desnoods andere huisarts.?
en probeer het op te schrijven wanneer je pijn voelt Knipoog

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:06

Zonnebloem schreef:
misschien een raar idee, maar ga een keer door tot je echt ziek bent en ga dan naar je HA, kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt maar dan kan ie je niet wegsturen met "het zit tussen je oren"

Dit lijkt mij ook een goed plan!
Sterkte!

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:20

Slaap je genoeg? Dat kan ook nog is een reden zijn dat je sneller ziek wordt je kan alles onwijs goed doen ,maar als je niet goed slaapt of weinig dan wordt je ook snel ziek.