Ik ben zelf extreem nagelbijter en niks werkt hier tegen. Ik dacht misschien is Acryl nagels een
oplossing? Kun je die tijdelijk dragen zodat je 'natuurlijke' nagels doorgroeien?
Zou dit mijn probleem op kunnen lossen?
Ik vind dit echt vreselijk lijken, het is begonnen door stress, toen is het een 'gewoonte' geworden.
Een soort verslaving, ik heb zelf niet door dat ik het doe.
Acryl nagels zijn stevig en het lijkt me erg smerig deze te bijten, dat gaat ook niet lukken denk ik.
Zouden jullie hier ervaringen neer kunnen zetten of verdere informatie? Gaan Acryl nagels goed samen met paarden? Uitmesten? Met een fototoestel? Waar moet ik rekening mee houden?
Alles is dus welkom!

ik ben nu al een paar maanden hier mee bezig, de 1e keer dat ik ze er op had zitten was het echt heel erg wennen omdat je een bepaalde druk op je nagels hebt die je niet gewend bent.
Ik was met iemand meegeweest als model en toen kreeg ik ze gratis. Bij mij waren ze echt super mooi, heel lang enzo. Maar voor mij was het niet echt iets na 3 dagen waren ze allemaal afgebroken
Dat kwam door paardrijden en gym..Het was niet echt iets voor mij zegmaar. Als je ze neemt zou ik ze niet al te lang doen iig. Wat mij is verteld is dat je nagels er onder wel gewoon mooi doorgroeien