Afgelopen maandag voelde ik me al niet zo lekker, weinig zin in eten en spierpijn enzo.. Dinsdag avond kreeg ik ineens hoge koorts die aanhield tot ongeveer woensdagmiddag. Daarna ging het beter, maar 's avonds kwam de koorts weer terug. Donderdag was het weer weg en vrijdag weer terug

Ik dacht eerst dat het gewoon een griepje was, hoofdpijn, spierpijn, keelpijn, een irritant hoestje en mijn buik was ook een beetje van slag. Donderdag kreeg ik ineens ook kleine rode vlekjes op mijn hele romp (vooral op m'n buik) en in mijn nek. Mijn lymfeklieren zijn ook opgezet.
Verder ben ik alleen maar ontzettend moe en ben ik veel afgevallen, maar ik heb ook maar weinig gegeten deze week. 2 trappen oplopen na elkaar lukt me nog niet

Ik ben benieuwd of iemand wel eens zoiets gehad heeft of weet wat het kan zijn.. Het lijkt beetje op een kinderziekte (zesde ziekte bijv.), maar ik ben 20 jaar dus dat lijkt me wat vreemd

Ik werk wel veel met kinderen overigens, onder andere met peuters en in het ziekenhuis waar de nodige virussen te vinden zijn.
Ik voel me verder niet heel ziek, alleen wanneer de koorts echt hoog wordt, maar dat is nu wel over geloof ik.