Altijd alleen !! ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nightlover

Altijd alleen !! ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 11:47

Na goed nadenken heb ik besloten mijn verhaal hier neer te zetten !
Bokt is natuurlijk heel groot en misschien zijn er hier ook mensen " altijd alleen " ...

Een verhaaltje vooraf :

Mijn oom is nu 45 jaar .
Toen hij "jong" was ontmoette hij een leuke meid .
Het leek echter heel serieus maar na 8 jaar kwam hij erachter dat zij bij
een motorclub hoorde , en daar moest ze inblijven [ivm ex vriendje blabla]
Dus weg relatie van 8 jaar !!
Daarna heeft hij div. vrouwen ontmoet maar elke keer willen ze
Of sex of ingepakt worden met de leukste dingen !
Ook bellen ze opeens niet meer etc etc .

Hij is nu 45 jaar en altijd alleen
Hij heeft een huis [ waar nooit iemand komt]
Een auto [ maar ook dat is niet alles natuurlijk]
En verder heeft hij de familie die bestaat uit :
Mijn "nepzieke " oma die altijd wat heeft .
Ik , Mijn pa &ma en mn zusje !
Maar wij hebben ook ieder onze ding ....

Ik zal mijn oom zograag met een vrouwtje en kids zien !
Heerlijk voor hem , en meer familie erbij Lachen
Zoals het hoort !!

Maar het lijkt wel of het nooit [ meer] komt .
En dat vind ik sneu voor hem , Je merkt het !
Als je alleen bent kan je nooit praten en "denk" je maar .
Je ziet dat hij dat ook doet en er op de 1 of andere manier aan onderdoor gaat !!

Mijn vragen ...

* Hoe ga je hiermee om [ zowel als familielid als hijzelf]
* Zijn er mensen op bokt [ boven de 35] die ook alleen zijn -----} ZOJA :
Wat gaat er in jullie hoofd om etc .

Ik heb daar gisteren zo over na lopen denken ,
Dat heel mijn vrijdagavond verziekt was ..

Reactie's van harte welkom !!

GreetZ , Nightlover

dwaallicht

Re: Altijd alleen !! ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:31

Maar je oom is een volwassen persoon, hij moet toch ook daarin voor zichzelf kunnen zorgen..natuurlijk kun je hem steunen als familie maar vrienden maken zal hij toch echt zelf moeten doen.

En over de relaties, tja, misschien kun je hem een abbo op relatieplanet oid kado doen, maar dat lijkt me niet erg tactisch Tong uitsteken bovendien zijn niet alle vrouwen zo erg, dus misschien trekt je oom de verkeerde mensen aan of moet hij zelf ook wat aan zijn gedrag veranderen..

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:38

mijn oom is ook jaren alleen geweest. Hij is ook rond de 40 jaar en heeft sinds kort nu ongeveer 2 jaar een hele lieve vriendin. Hij heeft eerder een relatie gehad met een oekrainsche vrouw. Deze had een dochter en zijn hier in nederland komen wonen. Ja je voelt het aankomen, ze deed het alleen om hier te kunnen blijven wonen. Na 2 jaar garant te hebben gestaan voor haar heeft mijn oom haar het huis uit gezet. Ze zat maanden voor die tijd alleen nog maar op de boven verdieping van de woning als mijn oom thuis kwam van het werk. Gaf een heleboel geld van mijn oom uit wat hij achteraf niet eens had, ga zo maar door. En nu heeft hij een duitse vriendin.... Een geweldige vrouw, lief, aardig, en heeft het beste met hem voor. Zelf heeft ze meer geld als mijn oom dus die fout gebeurt niet weer hahaha.
Kortom, maak je er niet te druk om. Op elk potje past een dekseltje. Er zal ooit een dame in kwestie langs komen met wie het wel klikt.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:43

Op ieder potje past inderdaad een dekseltje, maar niet ieder potje komt ook daadwerkelijk het passende dekseltje tegen.

Mijn motto is dat je je eigen geluk niet moet ophangen aan een ander. Ikzelf ben 25 (piepjong nog he Tong uitsteken ) en momenteel vrijgezel en dat is prima! Heb er wel over gedacht 'stel dat ik eeuwig alleen blijf'; so be it!

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 23:31

Quellian schreef:
Op ieder potje past inderdaad een dekseltje, maar niet ieder potje komt ook daadwerkelijk het passende dekseltje tegen.

Mijn motto is dat je je eigen geluk niet moet ophangen aan een ander. Ikzelf ben 25 (piepjong nog he Tong uitsteken ) en momenteel vrijgezel en dat is prima! Heb er wel over gedacht 'stel dat ik eeuwig alleen blijf'; so be it!

Daar kan ik alleen maar een grote amen op zeggen. Ook ik ben bijna 25 en alweer een aantal jaartjes vrijgezel. Nou het zij zo. Heb eigenlijk zelf ook een hekel aan dat mensen 'vinden' dat ik weer aan de vriend 'moet'. Tja ze bedoelen het vaak alleen maar goed.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 08:32

Waarom zou het zo horen, met een vrouw en kinderen?

Geen enkel idee hoe je oom het oppakt hoor, maar als hij zelf niet bij de pakken neer gaat zitten dan is er weinig aan de hand. Voor zichzelf moet ie besluiten om wel vriendschappen te onderhouden en af en toe eens iemand thuis uit te nodigen enzo. Als hij daar zelf ook geen tijd in steekt, zal die er wel geen behoefte aan hebben.

Verder zou het misschien fijn zijn als je ouders met regelmaat je oom uitnodigen voor een weekendje bij jullie. Gewoon zodat ie niet alsmaar alleen thuis hoeft te zitten..

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 08:55

mijn oom is ook 45 en ken hem ook niet anders dan alleen.
Ach hij vind het prima geloof ik zo, hij weet niet beter..

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:11

hoe is je oom er zelf onder??is hij er zelf ook ontevreden mee of vind hij het wel prima zo? want er zijn mensen die het juist fijn vinden om alleen te zijn.anders misschien eens op internet kijken,je hoort er wel vaker goede dingen over

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:18

Ik heb ook zo'n oom gehad. Hij was 55 jaar geworden, maar is helaas 2 jaar geleden overleden.
Hij is altijd thuis blijven wonen bij m'n oma (op een boerderij), tot m'n oma naar het verpleeghuis moest en hij alleen daar bleef wonen.
Hij had wel een paar 'vrienden' waar hij mee ging rijden met de paarden. Maar de ene 'vriend', toen hij begraven werd, is niet eens komen opdagen op de begravenis/condoleance.

Ik heb nooit het idee gehad, dat hij het erg vond alleen te zijn. Hij was altijd best koppig en eigenwijs, dus denk ook niet dat het zou werken met een vrouw.

En nu wonen wij in het huis van m'n oom en oma.