Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TOET122 schreef:Hey
Ik weet niet of het hier goed staat maar anders hoor ik het wel.
Ik ben ongeveer 1.75 en weeg nu 57 kilo. Heb 83 kilo gewogen en ben toen begonnen met Sonja Bakker. Ben toen ik 64 kilo woog gestopt en 5 weken later weer begonnen. Nu weeg ik inmiddels 57 kilo en vind mezelf nog te dik. Heb zelf ook het idee dat ik steeds minder ga eten dan Sonja bakker zegt in het boek want sla tussendoortjes over. Maar krijg gewoon niet meer op. Mijn moeder is er inmiddels ook achter en probeert me helemaal vol te stoppen.
Ben ik nu nog te zwaar en heo een strakke buik krijgen zonder meer af te vallen?
Anoniem schreef:Ik weet niet hoe oud je bent, maar volgens mij ben je gewoon normaal op gewicht. Om een strakkere buik te krijgen kan je buikspieroefeningen doen
Marije112 schreef:TOET122 schreef:Hey
Ik ben ongeveer 1.75 en weeg nu 57 kilo. Heb 83 kilo gewogen en ben toen begonnen met Sonja Bakker. Ben toen ik 64 kilo woog gestopt en 5 weken later weer begonnen. Nu weeg ik inmiddels 57 kilo en vind mezelf nog te dik. Heb zelf ook het idee dat ik steeds minder ga eten dan Sonja bakker zegt in het boek want sla tussendoortjes over. Maar krijg gewoon niet meer op. Mijn moeder is er inmiddels ook achter en probeert me helemaal vol te stoppen.
Ben ik nu nog te zwaar en heo een strakke buik krijgen zonder meer af te vallen?
Je bent 1.75 en weegt nu 57 kilo?
Mensen kinderen. Eet iets zeg!
Ik ben 1.64 en ween 64 kilo!
Nee, je bent zeker niet te zwaar, volgens mij heb je zelfs ondergewicht!
Ga normaal eten, drie maaltijden per dag en tussendoortjes.
Maar gezonden dingen blijven eten.
Of ga naar de sportschool, daar kunnen ze een pefect dieet voor je opstellen, die precies aan jou wensen voldoet.
Misschien professionele hulp want je bent nu wel erg licht, in vergelijking met je lengte..
Er zijn hier overigens al 100 topics over, dit hoord bij Mensenwelzijn denk. Daarm Tem ik even
TOET122 schreef:[naam] schreef:Ik weet niet hoe oud je bent, maar volgens mij ben je gewoon normaal op gewicht. Om een strakkere buik te krijgen kan je buikspieroefeningen doen
Ik ben 16 en in september word ik 17.
Oke zal het gaan proberen nog niet aan gedacht bedankt voor de tip.
Marije112 schreef:TOET122 schreef:Hey
Je bent 1.75 en weegt nu 57 kilo?
Of ga naar de sportschool, daar kunnen ze een pefect dieet voor je opstellen, die precies aan jou wensen voldoet.
Misschien professionele hulp want je bent nu wel erg licht, in vergelijking met je lengte..
Er zijn hier overigens al 100 topics over, dit hoord bij Mensenwelzijn denk. Daarm Tem ik even
nikkigioa schreef:Marije112 schreef:Je bent 1.75 en weegt nu 57 kilo?
Proffesionele hulp? Nu vind ik je wel erg overdreven. Volgens mij is dit een prima gewicht. Niks mis mee zou ik zeggen.
Meissie17 schreef:zucht het zoveelste topic en de zoveelste persoon die aandacht te kort heeft.