Voor het haar!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNatas

Voor het haar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 23:11

hoihoi,
Heb even gezocht maar niet veel gevonden, en wil het toch wel even duidelijk weten.

Heb lang stijl, wel beetje slag haar. Kan er veel mee, maar moet er van alles indonderen voordat het normaal zit, en het niet pluist. Ik heb zoveel middeltjes gebruikt dat ik het niet meer weet. De beste merken tot huismerken geprobeert, en niks helpt tegen het pluizen. Wie heeft het wondermiddel.. ?

Voor diegene die het willen weten, heb;
lang, best veel slag, donkerblond haar Lachen
Laatst bijgewerkt door xNatas op 04-07-07 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

M_C_Design

Re: Voor het haar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 23:15

Ik volg dit topic even!
Ik gebruik nu L'oreal Paris Elvive Nutri-Gloss (jaja, hele naam Clown). Dat helpt al een eind! Als je gewoon shampoo + cremespoeling gebruikt wordt je haar zijdezacht, glimmend en bij mij iig minder pluizig. Volgens mij heb ik hier thuis nog een proefsetje van shampoo en cremespoeling liggen..

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 23:16

Weet je wat het ook altijs bij mij is..

Heb je savonds gedoucht, uurtje in de handoek laten drogen, en dan sochtends heb ik een afro kapsel Bloos!..

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 23:40

* AFRO meldt zich. ROFL

Mijn haar kan écht een ramp zijn. Ik laat m'n ouders regelmatig schrikken met een kapsel of ik in het stopcontact heb gezeten. Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 23:47

Begin maar met geen warm water meer te gebruiken. Lekker k u t maar ja, het verbetert echt (en verwacht geen wonderen binnen 1x pijn leiden).
Je water dus wassen en uitspoelen met koud of super lauw water. (Tip: pak de douchekop van de houder af, ga voorover hangen met je hoofd, spoel het, was het etc...daarna weer voorover hangen om het goed uit te spoelen en zit het meteen goed in model voor je tulban Knipoog ).

Vitamine B gaan slikken (voor de glans). En dan echt de vitaminepillen omdat daar tig keer zoveel in zit als dat je ooit uit je eten kunt halen.

Bovenstaande tips heb ik van de ábsolute kenners van de haarkliniek in Haarlem (weet je wel waar al die BN'ers als Joling, Katja etc. ook hun haren laten doen) en ik ben er nu sinds 2 weken mee bezig en zie al absolute vooruitgang in mijn haar (het glimt tegen je op).
====================================================================================
Verder kwak ik er na het wassen op handdoekdroog haar, hairrepair van Guhl in.
Als het dan (nagenoeg) droog is, kwak ik er nog 'Temmer' van Andrélon in. Dat spul werkt echt súper trouwens en laat het glimmen ook nog! Wordt niet vet. Wel na 2-3 dagen als je het dagelijks erin smeert. Je hebt er niet veel van nodig trouwens!
Haar wassen vlak voordat ik ga slapen doe ik ook niet meer, dan wordt het onhandelbaar en super statisch (en dat statische vind ik eigenlijk nog wel het ergste maar dat is ook over sinds ik het met koud water was...)

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 23:52

Ga ik is proberen Lachen

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 07:18

Een goede shampoo en conditioner bij de kapper kopen, bijvoorbeeld de speciale kapperslijnen van Revlon, Keune of Schwarzkopf. Werken net even wat beter dan de producten bij de supermarkt/drogist. Zijn wel duurder, maar gaan vaak toch langer mee.

Als mijn haar even niet meer te temmen is, dan gooi ik er olijfolie in, uurtje laten intrekken, uitwassen en dan gaat het wel weer.

En inderdaad zoals Randy als zei, uitspoelen met koud water. Van warm water gaan de schubben van je haar open staan, uitspoelen met koud water dat sluit de schubben, wordt het gladder van.

Ook maar 1 keertje uitkammen als je het gewassen hebt, als het half droog is en je gaat kammen, dan rek je het haar als ware uit en krijg je het ultieme kroeseffect. Haha!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 09:51

M_C_Design schreef:
Ik volg dit topic even!
Ik gebruik nu L'oreal Paris Elvive Nutri-Gloss (jaja, hele naam Clown). Dat helpt al een eind! Als je gewoon shampoo + cremespoeling gebruikt wordt je haar zijdezacht, glimmend en bij mij iig minder pluizig. Volgens mij heb ik hier thuis nog een proefsetje van shampoo en cremespoeling liggen..

Die heb ik ook Ja Helpt bij mij echt al een heel stuk. Ik heb ook lang, donkerblond haar met behoorlijk wat slag (zeker nu het in laagjes zit) en deze shampoo werkt echt perfect bij mij Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 10:37

Ik heb ook pluizig haar!!!

Ik heb HET wondermiddel althans voor mijn haar!! en me haar word er niet vet of smerig van!!

De shampoo + conditioner van John Frieda Friz ease!! In 1 woord geweldiggewon!! Is wel wat duurder maaarrrrrrrrrrrrr het helpt!! En het helpt ook met stylen. Je heb ook nog voor na het wassen een serum, hoe die is weet ik niet want die is mij iets te duur als de shampo en de conditioner gewoon werken.

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 12:21

Oh, ik heb John Frieda al gebruikt, maar het werkte niet bij mij.. Bloos!

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 16:57

Is je haar erg droog dat het pluist, of heb je broos haar waardoor het snel breekt?

Als je allemaal rechtopstaande, afgebroken haartjes ertussen hebt zitten (pluis), kun je proberen je haren zo min mogelijk te kammen/borstelen. Ja
Alleen voorzichtig met je vingers doorkammen wanneer je er conditioner in hebt zitten onder de douche. Laat je haar daarna aan de lucht opdrogen. Niet met een handdoek overheen rossen dus!
Hoogstens voorzichtig het overtollige water uit je haar knijpen en vervolgens een beetje droog deppen met je handdoek.
Wacht met borstelen/kammen tot je haar weer helemaal droog is. Nat/vochtig haar is erg breekbaar. Knipoog

Ook kun je proberen voor je naar bed gaat een vlecht te maken. Dan klit het 's morgens niet zo waardoor je minder kans hebt tijdens het borstelen haren kapot te trekken.
En ook het dagelijks gebruik van een elastiek (voor paardestaart) kan je haren afbreken.

Als je dit een tijdje geprobeert hebt, gewoon wachten tot die opstaande haartjes langer groeien en dan zullen ze vanzelf weer gaan liggen: dan 'pluist' het ook minder. Knipoog

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:35

die l'oreal nutri gloss (roze shine shampoe)
word mijn haar wel heel zacht en glanzend, en ook erg futloos.. dus als ik dan een beetje volume wil, moet ik eerst de fohn pakken.

ik zweer sindsdien bij gliss kur Haha! ik gebruik alleen de shampoo, geen conditioner enz.
met dat koude water enz. ga ik ook ff proberen Haha!

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 00:32

weet je wat je een keer moet proberen,met mouse gaan kneden
dan pluist het niet en dan heb je beetje krulle Haha!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 07:21

Ik heb ook een tijd van Gliss kur Asia Beauty en conditioner gebruikt, die zijn ook geweldig

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:49

ik meld me ook! ik heb krullen.. nou als me haar droog is hoef ik er niet met een borstel door heen te gaan! wat ik altijd doe is. eerst wassen met shampoo en daarna met een (kan niet op de naam komenhihi) anti klit shampoo noem ik het maar even... dan haal ik met me handen de klitten eruit (onder de douche met de anti klit shampoo erin)

dan kan ik me haar en ik gerbuik altijd mouse! ook draag ik als ik slaap een vlecht (tegen de klitten helpt dit en dan is me haar nog een beetje vochtig sóchtends).