rijden met gekneusde hand?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

rijden met gekneusde hand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 17:14

hey,
ik heb m'n rechterhand gekneusd, nadat ik m'n pony een tik met m'n hand heb gegeven Bloos niet dat dit zo hard ging hoor, maar ik raakte een bitring Clown
maar nu vroeg ik me dus af of het slim is te blijven rijden, met gekneusde hand.
gister heb ik het ook gedaan, dat ging onder het rijden goed, maar 's avonds voelde ik het heel goed Clown
ik heb over een tijdje wedstrijd daarom wil ik weten of het slim is (dat ik door train)
als ik geen wedstrijd zou hebben zou ik het niet doen hoor Knipoog
wat zouden jullie doen?

SannevdM

Re: rijden met gekneusde hand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 17:57

Er is niets kapot, dus in theorie zou dat kunnen ja.
Het kan geen kwaad denk ik.

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:00

tsja, of het slim is weet ik niet. Bij kneuzingen is het advies toch meestal rusthouden, vooral als het erg blauw is, omdat het dan vanbinnen toch kapot is. (blauw=bloed)
Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik het ook gewoon gedaan heb. Als het lukt zou ik het dus gewoon doen, maar het kan je herstel wel vertragen.

edit: eventueel even goed een rol verband eromheen wikkelen dat je jezelf tegen nog meer stoten beschermd.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:02

Bwah, als jij pijn hebt, moet je stoppen. Maar zolang je er geen last van heb (ondersteun het bv. door een verband) zou ik gewoon door doen. Ik heb ook nog met 2 gebroken vingers, en 2 gekneusde vingers gereden. Ik voelde het wel, maar zolang het gaat Knipoog

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:10

je voelt vanzelf of het gaat of niet.. met (lichte) kneuzingen geeft een doktor volgensmij ook altijd het advies om hem gewoon te bewegen (zolang je hem niet te veel over belast) en het liefst niet in verband te doen.
ik heb ook ooit mijn pols gekneusd maar ik vond het vrij pijnlijk met rijden..ben toen maar een tijdje alleen naar buiten gegaan omdat ik dan met een los teugeltje kon rijden..

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 00:39

Ik heb ook gewoon gereden met gekneusde hand. Had er hierdoor wel langer last van, maar dat nam ik voor lief Tong uitsteken

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 00:40

Ik zou het niet doen.. Lekker rust geven.. onbewust gebruik je die spieren toch... en stel bij een onverwachte beweging...