Electrostress.. herkenbaar?..Aardstraling?..UMTS?..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

detour

Electrostress.. herkenbaar?..Aardstraling?..UMTS?..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 11:23

Hoi,

omdat ik erg gevoelig ben voor electrostress en weinig begrip ervaar, vraag ik me dus af of andere mensen dit herkennen.

Ik zal even wat voorbeelden geven:

Onder hoogspanningsdraden voel ik geprikkel in mijn hoofd, blijf ik langer in de buurt (bijvoorbeeld slapen) dan doe ik uiteindelijk geen oog dicht, last van restles legs, geprikkel in mijn hoofd, moe en gebrek aan concentratie. Met als gevolg: Uitputting, emotionaliteit, etc.

Ook hoef ik niet de hele dag achter een p.c. te zitten, met mijn mobiel te bellen en word ik onrustig bij UMTS-masten.

Aardstraling (dit heeft weer met magnetische velden te maken) kan ik voelen en meten. Ook daar reageer ik op. Gelukkig zijn er zat plekjes waar ik dan kan plaatsnemen en het probleem zelf kan oplossen.

Ik heb onder andere een paard van iemand geholpen die op een magnetisch veld stond en waar zijn immuunsysteem onder begon te leiden (veel koliek).
het dier is goed opgeknapt door hem in een box te zetten, vrij van aardstraling.

Ik ben benieuwd of mensen dit herkennen. Ik ben echt ziek geweest maar heb inmiddels iets gevonden waarbij ik me ook geholpen voel in de buurt van electriciteit.

p.s.: Lampen, de t.v. e.d. gaat prima, hoor! Haha!

ikisik

Re: Electrostress.. herkenbaar?..Aardstraling?..UMTS?..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 16:54

Tja, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.. ik heb er namelijk zelf geen last van en ook nog nooit ervaren.. daarom denk ik dat het onzin is (dat is wat ik denk) als ik mensen op de TV zie die dan een hele zaak aanspannen tegen een gemeente bv dan denk ik wel eens pffff... probeer je er eens niet op te focussen misschien merk je er minder van.. maar heb jij in de regio van je huis dna geen last? Kan me voorstellen dat je toch "speciaal"moet wonen anders loop je continu met prikkels in je hoofd en slaap je niet..

detour

Re: Electrostress.. herkenbaar?..Aardstraling?..UMTS?..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 17:04

Tja, meid, dat is dan ook wat ik bedoel, mensen die het niet erkennen vinden het onzin.

En dat begrijp ik ergens ook best!

Als je ziek wordt ga je zoeken en je afvragen waar de oorzaak ligt. Ik ben finaal doorgemeten en we hebben het ontdekt. de een trekt het wel de ander niet. ben verder nuchter hoor, een mens gaat niet dood door electrostress. het is ehter wel heel lastig en het beinvloedt gewoon je "state of being".

Verder denk ik adt UMTS-straling wel degelijk zeer gevaarlijk is voor de gezondheid! daar is al wetenschappelijk onderzoek naar gedaan en het blijkt dat mensen in de regio rondom zo'n mast veel meer hoofdpijnklachten en zelfs hersentumoren hebben dan de mensen die buiten een straal van 300 meter zitten. Boos!

Dat mensen electriciteit absorberen is een feit.
We zijn echter niet allemaal hetzelfde en daarom is het dan ook lastig erkenning te ervaren...

Mijn gave om aderstraling op te kunnen meten zonder dure poespas vind ik alleen maar handig, zo kan ik anderen helpen.

Eigenlijk concludeer je dat het (net als bij vele mensen met M.E. of een whiplash)waarschijnlijk tussen de oren zit.

Dat is ook hetgeen me eigenlijk het meeste frustreert.

Wel bedankt voor je eerlijke reactie!