omdat ik erg gevoelig ben voor electrostress en weinig begrip ervaar, vraag ik me dus af of andere mensen dit herkennen.
Ik zal even wat voorbeelden geven:
Onder hoogspanningsdraden voel ik geprikkel in mijn hoofd, blijf ik langer in de buurt (bijvoorbeeld slapen) dan doe ik uiteindelijk geen oog dicht, last van restles legs, geprikkel in mijn hoofd, moe en gebrek aan concentratie. Met als gevolg: Uitputting, emotionaliteit, etc.
Ook hoef ik niet de hele dag achter een p.c. te zitten, met mijn mobiel te bellen en word ik onrustig bij UMTS-masten.
Aardstraling (dit heeft weer met magnetische velden te maken) kan ik voelen en meten. Ook daar reageer ik op. Gelukkig zijn er zat plekjes waar ik dan kan plaatsnemen en het probleem zelf kan oplossen.
Ik heb onder andere een paard van iemand geholpen die op een magnetisch veld stond en waar zijn immuunsysteem onder begon te leiden (veel koliek).
het dier is goed opgeknapt door hem in een box te zetten, vrij van aardstraling.
Ik ben benieuwd of mensen dit herkennen. Ik ben echt ziek geweest maar heb inmiddels iets gevonden waarbij ik me ook geholpen voel in de buurt van electriciteit.
p.s.: Lampen, de t.v. e.d. gaat prima, hoor!