haar permanenten, erg dun haar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie2

haar permanenten, erg dun haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 14:22

Hallo,

Ik heb dun en niet zulk gezond haar, omdat ik het altijd stijl. Ik heb van die aparte slagen, overal heen. Nu zegt mama dat ik beter geen permanent kan nemen, omdat dit er waarschijnlijk niet uitziet. Ze zegt dat het gekke kroeze krulletjes worden. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er misschien kappers hier Clown

Alvast bedankt, Sophie Lachen

Sophie2

Re: haar permanenten, erg dun haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 08:25

Kan helemaal niemand me helpen Scheve mond Haha!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 09:08

Het ligt er natuurlijk aan wat voor permanent jij wilt je kan ook een spiraalpermanent nemen met shapers dan worden de krullen lekker grof maar je kan het ook met wikkels doen dan worden ze idd wat fijner het is maar net wat je zelf wilt (ik werk in een kapsalon) gewoon even info vragen bij de kapsalon!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 09:11

Als je dun en niet zulk gezond haar hebt zoals je net meldt, zou ik uitkijken met een permanent. Niet zozeer omdat het niet staat, maar meer omdat dan de kans best wel aanwezig is dat het afbreekt. Dit is bij mijn zusje ook gebeurd, en dit schijnt wel vaker voor te komen.

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 09:18

Als je het met de juiste producten verzorgd is er niks aan de hand dus gewoon even langs de kapper gaan vragen om advies en producten advies!

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 09:20

ik zou eerst even wachten tot je haar helemaal gezond is... ik had gezond haar en het is heel dun en futloos na de permanent geworden. veel spullen voor gekleurd haar helpen daar bij als het goed is wel.. dat is vetter