Dringende vraag over lijm kunstnagels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Dringende vraag over lijm kunstnagels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 16:43

Hooiii!
allereerst wilde ik even zeggen dat ik geeeen idee heb waar ik dit moest plaatsen en het dus maar hier geplaatst heb Tong uitsteken

oke dit is het probleem : mijn zusje heeft kunstnagels gekocht bij een drogist en ik ging haar helpen met de nagels opdoen. je moest de nagel met lijm goed aandrukken maar wat gebeurde er nou, het lijm kwam zegmaar langs de nagels omhoog (doordat je dan net iets te veel gebruikt Knipoog) en toen zat ik eerst aan mijn zusje vastgeplakt ( Bloos) maar ik kreeg mezelf wel los op een velletje na maar dat is niet zo heel erg Tong uitsteken maar nu zit er dus lijm op mijn duim en ik krijg het er met geen mogelijkheid gewoon met water en zeep af ( dat had ik van te voren zelf ook al bedacht maar ik wilde niet zomaar met allerlei middeltjes lopen rommelen Tong uitsteken ). wat kan ik nu het beste doen? er bestaat speciaal spul voor maar omdat nu nog te gaan halen...
de drogist is zometeen dicht en ik red het niet meer er voor die tijd te zijn.

het 'leukste' is nog dat er op dat lijmpotje de waarschuwing 'Irriterend' staat. FIJNNN!! gelukkig nog geen last van Knipoog

x Tessa

Splash_

Re: Dringende vraag over lijm kunstnagels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 16:45

Meestal als het goed gedroogd is kan je het er aftrekken/krabben. Lukt het niet,dan moet het slijten. (IK heb het ook wel eens weggevijlt met een nagelvijl Nagelbijten / Gniffelen )

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 16:47

whahahah Tong uitsteken ik ga het proberen Tong uitsteken echt vies,als je er in knijpt zegmaar blijft je huid zo zitten Clown en eraf trekken gaat niet Knipoog dus ik ga maar even proberen te vijlen Tong uitsteken

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 16:49

oke het werkt nieet Tong uitsteken

smiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 15:33

Met nagelremover!
Daar moet het mee lukken Lachen

succes!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:12

dan heb je niet te veel lijm gebruikt maar te hard geduwt dan druk je de lijm onder de nagel vandaan. hoe het er af gaat? geen idee Haha!

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:16

meestal staat bij de drogist waar je de nagels hebt gekocht in hetzelfde rijtje nagellijmremover, dit om de nagels er weer af te krijgen..