Navelpiercing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPassion

Navelpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 14:03

Heejj iedereen,

ik wil graag een navelpiercing laten zetten.
heb ookal op filmpjes gezien hoe dat gebeurd en ik weet de risico's.
Het geld heb ik ook wel.
het enige wat me nog tegen houdt zijn:
MIJN OUDERS Stoom uit je oren

ik heb alle argumenten al geprobeerd..
argumenten zoals: mn vriendinnen mogen het ook worden bestreden met: maar je vriendinnen hebben geen paard..

en zo hebben ze er nog veel meer.. Huilen

stiekem doen hou ik niet van Knipoog dus vraag ik om tips om me ouders over tehalen *LOL*

groetjes rosanne

Bienotje

Re: Navelpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:51

Accepteren dat het niet mag? Geen idee hou oud/ jong je bent maar spreek anders een leeftijd af vanaf wanneer je wel zelf mag beslissen. Stiekem doen zou ik in ieder geval niet aanraden, dat is heel verstandig.

P.s. ik ga toch even TeMmen aangezien er een centraal topic voor piercings is Knipoog

Edit: viewtopic.php?f=136&t=759305&start=0&st=0&sk=t&sd=a

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 14:53

Bienotje schreef:
Accepteren dat het niet mag? Geen idee hou oud/ jong je bent maar spreek anders een leeftijd af vanaf wanneer je wel zelf mag beslissen. Stiekem doen zou ik in ieder geval niet aanraden, dat is heel verstandig.

P.s. ik ga toch even TeMmen aangezien er een centraal topic voor piercings is Knipoog

Heejj Knipoog

haha,, dat is weer een van mijn problemen als ik iets in mijn hoofd heb krijg ik het er niet meer uit Bloos
ik ben 13 en als het aan mn ouders ligt mag ik er pas een als ik uit huis ga.. Verdrietig

Xx roos

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:57

Eerlijk gezegd vind ik persoonlijk op je 13e al beginnen met piercings veel te jong. Op zo´n leeftijd ben je nog behoorlijk onder invloed van vriendinnetjes en elkaar de loef af te steken. Nergens voor nodig op je 13e rond te kunnen paraderne met naveltruitjes en een navelpiercing Knipoog

Wat dat betreft geef ik je ouders dus gelijk (zegt zij die er pas één op haar 21e heeft laten zetten Knipoog ).

Misschien voorlopig nog maar gewoon bij oorbellen houden en je neerleggen bij het feit dat het niet voor niets pas vanaf je 16e mag bij de piercingshop Lachen

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:00

De laatste tijd zijn er steeds meer jonge meisjes die voor een navelpiercing gaan, of gewoon een piercing. Ik vind 13 écht vééél te vroeg. Ook omdat je nog gaat groeien etc. En de infectie's die dan kunnen komen zijn ook niet allemaal zo fijn. Wacht nog lekker tot een jaar of 16-17 zou ik zeggen! Lachen

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:00

Ik zou accepteren dat je er geen mag, je hebt toch toestemming nodig van je ouders, en ouders maakt het echt niks uit van dat je zegt ja mijn vriendin mag er ook een, ik wou er zelf ook een, omdat ik het mooi vond enzo, maar nu wil ik er geen meer, nja als het mag dan wel. Bloos!
en mssn als je uit huis gaat dat je er geeneens meer een wil, daar al overnagedacht. Sigaar

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:08

gewoon zeuren en zeggen dat je daarna geen een andere piercing meer hoeft, zo kreeg ik hem Tong uitsteken

Myrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:10

ik heb het ook gewoon gedaan, me ouders waren helemaal niet boos, ik had hem toen toch al Ja Clown

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 15:12

Soet schreef:
De laatste tijd zijn er steeds meer jonge meisjes die voor een navelpiercing gaan, of gewoon een piercing. Ik vind 13 écht vééél te vroeg. Ook omdat je nog gaat groeien etc. En de infectie's die dan kunnen komen zijn ook niet allemaal zo fijn. Wacht nog lekker tot een jaar of 16-17 zou ik zeggen! Lachen

Ik ben ( gelukkig 1.78 ) al uitgegroeid dus dat moet geen probleem meer zijn..
Knipoog

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 15:12

Myrkvi schreef:
ik heb het ook gewoon gedaan, me ouders waren helemaal niet boos, ik had hem toen toch al Ja Clown

sorryy,, ik hou daar niet van.. en weet nu al dat ik dan enorm gezeik krijg met mn ouders.. Bloos

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:13

Toen ik 13 was, wou ik ook altijd een navelpiercing hebben en ik moest en ik zou hem krijgen. Met mijn moeder een deal gemaakt dat ik hem kreeg op mijn 16e, één keer 16 geworden moest ik hem niet meer hebben en geloof me, ik heb er nog steeds geen spijt van gehad ! Dus in jou plaats, wacht er nog mee. 13 is echt nog erg jong..

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 15:13

Li_lee_yang schreef:
gewoon zeuren en zeggen dat je daarna geen een andere piercing meer hoeft, zo kreeg ik hem Tong uitsteken

haha.. dat is een idee Knipoog
Ga t gelijk proberen Schijnheilig

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 15:16

4_LIFE schreef:
Ik zou accepteren dat je er geen mag, je hebt toch toestemming nodig van je ouders, en ouders maakt het echt niks uit van dat je zegt ja mijn vriendin mag er ook een, ik wou er zelf ook een, omdat ik het mooi vond enzo, maar nu wil ik er geen meer, nja als het mag dan wel. Bloos!
en mssn als je uit huis gaat dat je er geeneens meer een wil, daar al overnagedacht. Sigaar

als ik uit huis ga en er dan geen meer wil haal ik hem er gewoon uit en hou ik alleen een klein littekentje over Knipoog

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:21

Ik heb er ook 1. Ik heb niet moete zeuren, me moeder heb er zelf ook 1, dusja, en was er oud genoeg voor..
En idd kan je misschien een leeftijd afspreken dat het wél mag.

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:24

xx_roos schreef:
4_LIFE schreef:

als ik uit huis ga en er dan geen meer wil haal ik hem er gewoon uit en hou ik alleen een klein littekentje over Knipoog

Ja dat snap ik Knipoog Mn broer had een wenkbrauwpiercing en me zus een neus hebben er nu allebei uitgehaald en ziet er idd niks meer van. Lachen

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:27

xx_roos schreef:
Soet schreef:

Ik ben ( gelukkig 1.78 ) al uitgegroeid dus dat moet geen probleem meer zijn..
Knipoog

Hoe kom je erbij dat je al uitgegroeid bent ?

Ik zou het gewoon accepteren als ik jou was...

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:30

Ik vind je veel te jong om nu al aan piercings te denken...
Ik wil je niet beoordelen maar; hoe weet je in godsnaam als dertienjarige wat je wilt? Haha!
Toen wilde ik zoveel waar ik nu helemaal geen behoefte meer aan heb!
Lekker wachten tot je wat ouder bent en desnoods totdat je uit huis bent!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:30

Op je 13e is echt te vroeg, je bent nog lang niet uitgegroeid en het is niet verstandig om er nu al een te nemen.

Gewoon accepteren en 2 a 3 jaartjes wachten Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:32

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:30

En daarom hier een slotje. Knipoog