Ik moet het gewoon even kwijt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvanka_
Berichten: 2698
Geregistreerd: 05-02-05

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 21:32

Iris82 schreef:
Ik zou je echt geen zorgen maken over die MRI joh!
Das echt een fluitje van een cent. Dat ding bijt echt niet!!
Heel erg veel succes, ik zal voor je duimen..



haha dat zou er ook nog eens bij moeten komen Clown
Ik heb echt een hekel aan kleine ruimtes.. Durfde vroeger ook niet door dichte glijbanen Clown

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:47

Gewoon denken dat je lekker op de foto gaat door een van de meest dure camera's die er zijn gemaakt Haha! ...helemaal speciaal voor jou gereserveerd.
Trouwens...niet bij alle scans wordt je in zo'n tunnel gedrukt hoor,ik heb er meerdere gehad maar die waren allemaal open Knipoog
Denk erop...wel lachen als je op de foto gaat Knipoog Haha!

Laura82
Berichten: 7467
Geregistreerd: 05-06-06

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:09

Tinky12 schreef:
Gewoon denken dat je lekker op de foto gaat door een van de meest dure camera's die er zijn gemaakt Haha! ...helemaal speciaal voor jou gereserveerd.
Trouwens...niet bij alle scans wordt je in zo'n tunnel gedrukt hoor,ik heb er meerdere gehad maar die waren allemaal open Knipoog
Denk erop...wel lachen als je op de foto gaat Knipoog Haha!


Niet om je bang te maken, maar een mri is wel altijd een tunnel.... Allemaal zijn wel open aan het einde, en aangezien het om je been gaat, grote kans dat je er met je hoofd niet in ligt Lachen
Zo'n ding maakt enorm veel lawaai, dat maakte dat ik het wat benauwd vond (en dan was het voor mij niet eens een echt onderzoek, maar om te testen hoe het is om je patienten in zo'n ding te stoppen Knipoog ), maar er gebeurt echt niets engs.. En daarna ben je tenminste van je onzekerheid af Lachen

MyHorseGirl

Berichten: 3566
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Daar, achter die mooie duinen

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:12

MRI is gelukkig niet zo erg... Wel erg k*t hoor wat er is gebeurt.. Ik zie dat je in Wassenaar woont net zoals ik.. Op welke manege reed je toen en op wie??? (Misschien ken ik het wel Bloos )

Yvanka_
Berichten: 2698
Geregistreerd: 05-02-05

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 22:19

MyHorseGirl je hebt PB.

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:55

Laura24 schreef:
Tinky12 schreef:
Gewoon denken dat je lekker op de foto gaat door een van de meest dure camera's die er zijn gemaakt Haha! ...helemaal speciaal voor jou gereserveerd.
Trouwens...niet bij alle scans wordt je in zo'n tunnel gedrukt hoor,ik heb er meerdere gehad maar die waren allemaal open Knipoog
Denk erop...wel lachen als je op de foto gaat Knipoog Haha!


Niet om je bang te maken, maar een mri is wel altijd een tunnel.... Allemaal zijn wel open aan het einde, en aangezien het om je been gaat, grote kans dat je er met je hoofd niet in ligt Lachen
Zo'n ding maakt enorm veel lawaai, dat maakte dat ik het wat benauwd vond (en dan was het voor mij niet eens een echt onderzoek, maar om te testen hoe het is om je patienten in zo'n ding te stoppen Knipoog ), maar er gebeurt echt niets engs.. En daarna ben je tenminste van je onzekerheid af Lachen


Ik heb het net even na zitten kijken...ik heb toen de tijd zoveel verschillende scans gehad dat ik absoluut niet meer weet welke waarvoor heeft gediend en welke naam ze hadden Clown
Maar je hebt gelijk...het is even doorbijten en dan heb je wel resultaat en weet je meer.Net wat je zegt...waarschijnlijk alleen de benen.Morgen meteen informeren Ja en als ze je proberen af te poeieren gewoon door blijven zeuren Bloos .
Hoe sneller je dingen weet hoe beter....

Yvanka_
Berichten: 2698
Geregistreerd: 05-02-05

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 17:20

Ik ga hetmorgen allemaal horen, en laat het jullie weten Lachen

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:32

Heb je ooit een val gemaakt op die plaats? Kan best heel goed idd bindweefsel zijn.
Wel ontzettend allert van de arts dat er nogmaals naar gekeken wordt en hij je erachteraan belt.
Denk maar zo, mocht het wat zijn wat dmv operatie weggehaald moet worden, wees maar ontzettend blij dat je van je paard bent gevallen Lachen wie weet waar het anders ms sop uit had kunnen lopen als niemand dit nog eens na wilde kijken.

Veel succes morgen Lachen

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:34

Dat is wel even spannend voor je zeg. Hopelijk valt het allemaal mee. Wel super dat ze je toch nog even bellen voor zoiets!

Yvanka_
Berichten: 2698
Geregistreerd: 05-02-05

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 18:41

Kimberley77 schreef:
Heb je ooit een val gemaakt op die plaats? Kan best heel goed idd bindweefsel zijn.
Wel ontzettend allert van de arts dat er nogmaals naar gekeken wordt en hij je erachteraan belt.
Denk maar zo, mocht het wat zijn wat dmv operatie weggehaald moet worden, wees maar ontzettend blij dat je van je paard bent gevallen Lachen wie weet waar het anders ms sop uit had kunnen lopen als niemand dit nog eens na wilde kijken.

Veel succes morgen Lachen


Dat zou best eens kunnen inderdaad.

Zulke reacties hoor ik vaak Vork .. maarja we zien het wel.
Ik doe zoveel mogelijk dingen die me afleiden, want het maakt je echt gek
als je er dag in dag uit aan denkt.

Pollewoppy

Berichten: 7942
Geregistreerd: 07-08-05

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:47

Wat vervelend zeg. Dat lijkt me echt schrikken, opgebeld worden door de dokter. Ik wens je heel veel sterkte. Hopelijk kan je snel terecht en weet je snel meer!

Hou je taai!

Yvanka_
Berichten: 2698
Geregistreerd: 05-02-05

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 11:16

Ik heb het ziekenhuis gebeld. Ik moet woensdag morgen komen dan heb ik eerst nog een gesprek met een chirurg. Deze bepaald d.m.v. de foto's van afgelopen woensdag, wanneer ik voor de MRI scan moet. Slapen

Ik heb gevraagd of ik er alleen met mijn benen in moest, of helemaal, maar hier kon hij geen antwoord op geven..

Nu afwachten tot woensdag, voor de datum van de MRI scan..

vronytopper
Berichten: 1048
Geregistreerd: 22-06-05

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 11:22

owhj jakkes, wat een naar nieuwsje!! Ik hbe ook een mri scan gehad, maar is helemaal niet eng hoor!! succes woensdag!!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 11:25

Gut, moet je nog wachten ook nog, schiet niet op ook. Veel succes woensdag Lachen

Yvanka_
Berichten: 2698
Geregistreerd: 05-02-05

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 11:45

We hadden ook al ander ziekenhuis gebeld, want in het ziekenhuis waar ik nu ga hadden ze al gezegt, kan wel even duren.

In het andere ziekenhuis was het 6 maanden wachtijd...

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:06

xxyvjuhxx schreef:
We hadden ook al ander ziekenhuis gebeld, want in het ziekenhuis waar ik nu ga hadden ze al gezegt, kan wel even duren.

In het andere ziekenhuis was het 6 maanden wachtijd...

Laat ze opwaaien en zelf maar 6 maanden wachten Boos! ...ik ga hard voor je duimen voor woensdag hoor Ja

SannevdM
Berichten: 2796
Geregistreerd: 06-02-06

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:31

xxyvjuhxx schreef:
We hadden ook al ander ziekenhuis gebeld, want in het ziekenhuis waar ik nu ga hadden ze al gezegt, kan wel even duren.

In het andere ziekenhuis was het 6 maanden wachtijd...


Je hebt ergens in Nederland, geloof Amsterdam.... Pin me er niet op vast.
Een MRI- centrum, als je belt kan je binnen 2 weken recht.
Volgens mij worden dan de plaatjes van de MRI doorgestuurd naar jouw eigen ziekenhuis, of je krijgt het mee.
Dat heeft laatst een vader van 'n vrindin van mij gedaan, heel handig.
Ik zal 't is even voor je navragen, als ik het weet zal 'k het je even laten weten.

Want al dat wachten is niks, sterkte!

Zazoo
Berichten: 3341
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: de bilt

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:40

wat een slomo's. dit heeft toch haast? hoezo ga je nu woensdag in plaats van vandaag?

Yvanka_
Berichten: 2698
Geregistreerd: 05-02-05

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 15:55

Ik moest vandaag bellen voor een afspraak. Nu moeten we woensdag naar het ziekenhuis komen, dan heb ik gesprek met arts wanneer we die MRI scan gaan doen.

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 16:04

Toen ik voor mijn 1e scan moest heb ik ze gek gebeld...zo wist ik zeker dat ze mij niet zouden vergeten als er een plaatsje eerder vrijkwam Bloos .Heeft mij toen 14 dagen gescheeld met wachten...is echt de moeite waard hoor Ja
Gewoon brutaal zijn hoor....gaat om jouw lichaam,als het om hun lichaam ging willen ze ook niet lang wachten Clown

Junip

Berichten: 5507
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: NL

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:23

Heel veel succes woensdag!!

Nessah

Berichten: 8954
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Roosendaal

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 18:46

Hai,
Mri heb ik ook gehad.. Het valt wel mee hoor.. Het is een beetje eng omdat je in een kleine ruimte zit. Het irritante i vooral dat je doodstil moet liggen.. Ik kreeg een rilling en bewoog en toen konden ze bekant overnieuw beginnen..
Je mag meestal muziek aan, dus neem een leuk cdtje mee. Ik heb hem in LUMC gehad, daar mag je sowieso een eigen cd mee nemen.

Welke manege rijdt je? Ik sta ook in wassenaar met me paard.

#edit; zie in je profiel dat het om Vreehorst gaat. Lachen

Yvanka_
Berichten: 2698
Geregistreerd: 05-02-05

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 19:10

Nessah schreef:
Hai,
Mri heb ik ook gehad.. Het valt wel mee hoor.. Het is een beetje eng omdat je in een kleine ruimte zit. Het irritante i vooral dat je doodstil moet liggen.. Ik kreeg een rilling en bewoog en toen konden ze bekant overnieuw beginnen..
Je mag meestal muziek aan, dus neem een leuk cdtje mee. Ik heb hem in LUMC gehad, daar mag je sowieso een eigen cd mee nemen.

Welke manege rijdt je? Ik sta ook in wassenaar met me paard.

#edit; zie in je profiel dat het om Vreehorst gaat. Lachen


Vreehorst inderdaad. Ik ga naar Anthoniushove.

Kieffer

Berichten: 5981
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 19:24

He wat een naar bericht zeg! Zal je flink van geschrokken zijn! Ik hoop dat je snel terecht kan voor de Mri scan, als het zo ver is zal ik voor je duimen! Ik hoop echt dat het meevalt.
Sterkte ermee Ach gut

EileenP
Berichten: 103
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Ik moet het gewoon even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 20:04

ik heb het ook gehad dat het paard viel, alleen was dat tijdens een buitenrit, toen is hij bij het opstaan op mij gaan staan en was me rug zwaar gekneust en me sleutelbeen gebroken(waar ik nu nog steeds last van heb)