Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LovesMaarte schreef:Het bultje is helemaal niks ernstigs, daar hoef je je niet druk om te maken. Het kan best zijn dat hij blijft zitten, net zoals bij mij. Je zal er na een poosje geen last meer van hebben en die stijve nek zal ook verdwijnen. Het komt hoogstwaarschijnlijk gewoon omdat je verkouden bent geworden (of het nou door je moeder of je zus is maakt niet uit). Ga eens een keer lekker vroeg je bed in en rust lekker uit. Zo zal je je het snelst weer beter voelen, als je bultje dan nog steeds net zo groot is zou je weer eens een bezoekje aan je huisarts kunnen brengen. Ziek eerst maar eens goed uit
sidneey schreef:heb niet alle reacties gelezen, dus weet niet of dit al gezgd is. Maar een vriendin van mji had dit ook (Wel meerdere) die moest ook even afwachten. waren ook opgezette lympfeklieren, toen bleek dat ze pfeifer had! Heb je je hierop al laten testten?
Janna_ schreef:Ik had ook zo'n bult in mijn nek en ben toen daarvoor naar de dokter gegaan, opgezette lymfenklier was het. Dus ik bloedprikken en ik had dus ook Pfeiffer. Ik had verder last van, Koortsstuippen, Moeheid en heel erg brak.
Ik zou de dokter er even naar laten kijken als ik jou was. Het kan nooit kwaad om even langs te gaan