*Zucht*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

*Zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 10:31

Ja.. Jullie zullen wel denken... oh god... de zoveelste al die depresief is.. Misschien komt het door het weer!

Ik hoop dat het door het weer komt Verdrietig

Op het moment voel ik me gewoon ZWAAR depresief... Ik zal jullie een voorbeeldje geven:
Ziek paard, schulden,DA rekeningen, School, Geen tijd voor jezelf, sinds dinsdag 3 jaar een relatie en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Op het moment is het grootste waar ik mee zit, dat ik sinds dinsdag 3 jaar samen ben met mijn vriend.. MAAR ik kan hem helemaal NIETS geven... En dan zal je wel denken.. goh wat isd at een drama zeg, nou voor mij wel! ik kan hem nooit wat geven simpel weg omdat ik nooit geld heb vanwege een paard wat ik heb gekocht en blessures van hier tot en met tokio heeft, en Ja dat is inderdaad mijn schuld, en dat weet ik zelf ook, en ik weet ook zelf dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt.

Gister heb ik een discussie gehad met mijn vriend dat ik vind dat hij wel een keer wat romantieser tegen me kan doen, Ik bedoel ik kan dan wel van brommers autos en motoren houden, maar ben nogsteeds een vrouw, En vrouwen hebben gewoon zo nu en dan een romanties iets nodig, Al is het maar een lief smsje!! Het enigste wa tik in een sms je krijg is: Ik mot overwerken, o fnutteloze grapjes diei k niet snap.

Mijn 1e valentijn met hem heb ik een TANKDOP voo rmijn brommer gehad!! HOE ROMANTIES!!! Hij schijnt het dus niet erg te snappen, en ook neit als ik er over praatr met m want dan begint hij met ja maar je heb dit gehad je heb zus gehad je heb zo gehad, Hij snapt niet erg dat het niet om wat ik gehad heb gaat... T feit dat hij DESROMANTIES is, dat is het probleem.

Mijn thuis situatie is al helemaal in 1 woord bagger, een depresieve moeder met geldschulden, een vader die alles op een ander afschuift, een egotrippende zus die sirieus alleen amar aan hjaarzelf denkt en altijd wat te klagen heeft over wie er gekookt heeft terwijl ze zelf niet eens een beker soep op kan warmen. Het is altijd ruzie.. We wonen met zn 5e in een huurhuis, En simpelweg omdat ik en me vriend het geld niet hebbe om op ons zelf te gaan omdat hij NOG geen vast contract heeft..

Ik weet het allemaal niet meer!! Sorry dat ik even zon lang verhaal heb neergeschoten omdat ik het echt eve kwijt moest.. Ik hang echt over de rand heen met me handen op me rug gebonden Huilen

Yessy

Re: *Zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:50

Rustig aan Lachen

Je hebt bijna vakantie, dan kan je werken tegen de schulden en misschien een beetje rustig aan doen en tijd voor jezelf/paard nemen.
Dat je je vriend niets kan geven is vervelend, maar cadeautjes hoeven niet heel materieel te zijn. Een picknick is het park kan ook leuk zijn, of trek desnoods een leuk setje aan, doe een strik in je haar en geef jezelf als cadeautje Knipoog
Hoe je hem romantisch kan krijgen zou ik ook niet weten, sommige mannen zijn vreselijk wat dat betreft, maar of je dat eruit krijgt?

Succes!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 09:10

Inderdaad ja, dat he ik met de kerst al gedaan Haha! mezelf ingepakt mwhaha met een strikkie

Maarja, het gaat mij ook inderdaad niet om materieel, Maar ik vind eht gewoon banketstaaf dat ik van hem geld moet lenen, om voor hem een kadootje te kope dat is al heel lang ze geweest, hij zegt wel dat hij het echt niet erg vind.. maar ik dus wel ik zit er gewoon echt mee...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:32

Vervelend dat je krap bij kas zit.
Is het geen idee om komende zomer lekker te gaan werken?
Dan heb je een beetje geld achter de hand voor je paard en voor leuke dingen.

Tja en wat is romantisch.
Ik krijg regelmatig een kop thee (en soms een compleet ontbijt) op bed in het weekend.
Maar ja niet alle mannen zijn romantisch aangelegd.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 11:12

luuntje schreef:
Vervelend dat je krap bij kas zit.
Is het geen idee om komende zomer lekker te gaan werken?
Dan heb je een beetje geld achter de hand voor je paard en voor leuke dingen.

Tja en wat is romantisch.
Ik krijg regelmatig een kop thee (en soms een compleet ontbijt) op bed in het weekend.
Maar ja niet alle mannen zijn romantisch aangelegd.

Hahaha ach bij mij verwacht hij het andersom , en als hij thee gaat halen haalt hij hetalleen voor zigzelf of hij vraagt het eerst, hij zal nooit eens zelf het initiatief nemen om een keer zoiets te doen..