Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dessie schreef:Oooh vreselijk dit heb ik ook, echt heel erg, en dan niet gewoon 1 zak chips, maar het liefst ook nog een patatje, frikandel, pizzabroodje, knakworstjes enz... En het ergste is nog, dat alles in 1 avond.
Ik kom ook niet aan, ik kan ook alles eten. Afgelopen maandag zo ziek dat alles wat ik at er nog veel sneller uit kwam, en maar een halve kilo afgevallen![]()
Ik weet ook niet hoe ik dit kan oplossen, en dus ook niet hoe jij het kan oplossen.
Maar ik word elke nacht tussen 3 en 6 wakker van de honger, dan ga ik even eten, en dan weer hup naar bed. En 's ochtends ooh ik heb niet eens tijd om me eerst aan te kleden voor ik ga eten, ik heb echt zooo'n honger.
En dan te bedenken dat ik ongeveer een week per maand gewoon niet kán poepen![]()
Edit: Sommigen zeggen hier dat je brood moet eten, helpt bij mij ook niet, al eet ik een half brood weg wil ik daarna nog chips, patat, pizza...
roest schreef:probeer eens om dan 's ochtends een glas warm/heet water te drinken, je maag denkt dan dat je gegeten hebt (door de vulling en de warmte).
bij mij werkte het de eerste paar dagen niet, nu werkt het super
dessie schreef:roest schreef:probeer eens om dan 's ochtends een glas warm/heet water te drinken, je maag denkt dan dat je gegeten hebt (door de vulling en de warmte).
bij mij werkte het de eerste paar dagen niet, nu werkt het super
Geprobeerd
Lindaa_T schreef:& vertel .. werkt het al?
roest schreef:nog 1: elke x als je trek hebt cup a soep nemen, weinig calorien, warm en zout (ik neem er nu zo'n 6 per dag, maar val wel af)
Vende schreef:roest schreef:nog 1: elke x als je trek hebt cup a soep nemen, weinig calorien, warm en zout (ik neem er nu zo'n 6 per dag, maar val wel af)
Jeutje wat gezond.Vergeet je de vetten, zouten en koolhydraten niet?
6x cup a soup a 75 calorieën per zakje.
Hoop wel dat je dit naast je gewone eten doet?