Ik zit met een probleem.. Ik ben al bijna een jaar niet helemaal lekker.. Pfeiffer gehad, en ben nogsteeds vaak erg moe, misselijk, duizelig, hoofdpijn etc..
Het gaat dus nogsteeds niet echt super..
Maar nu heb ik vakantie, dus dat kwam mooi uit. Kan ik lekker uitrusten en bijkomen , zodat ik me weer goed ga voelen.
(met die pfeiffer moest ik ook rust houden enzo, maar dat heb ik eigenlijk zo min mogelijk gedaan ivm school..) En nou ja, daar merk ik nu de concequenties van..
Maar nu heb ik nogal geld tekort.. Ik heb een spaar rekening waar ik sinds een paar maanden aan mag komen, zodat ik me autorijlessen kan betalen. Maar dat geld is nogal hard gegaan.. Ik gebruikte het soms ook voor kleine dingetjes.. Zoals een cadeautje voor vaderdag enzo..
Ik heb hier achteraf natuurlijk spijt van, en ik wil dat geld weer terug op me rekening krijgen. Dat betekend dus dat ik moet gaan werken.. Maar ik heb al 2 baantjes waar ik 170 euro in de maand mee verdiend. Dat is idd niet erg veel.. Maar ik heb naast mn school enzo niet erg veel tijd om te werken..
Dus nu moet er eigenlijk een 3e baantje bij komen..
Ik heb vanmiddag een solicitatie gesprek om te gaan werken bij een kiosk op rotterdam centraal..
Dit is eigenlijk helemaal niets voor mij.. Al die rare mensen daar.. En ik moet half 6 's ochtends al beginnen..
Mn vriend is het hier dus helemaal niet mee eens.. Hij vind het te gevaarlijk met al die figuren daar, zeker zo 's ochtends vroeg en hij vind dat mn gezondheid voor gaat.. Hij vind dat ik gewoon moet relaxe in de vakantie, een beetje naar me paardjes toe en goed uitrusten zodat ik volgend schooljaar weer lekker fris en fruitig kan beginnen..
En ik zou dan dat geld dat ik tekort kom, op mn rekening storte..
Heel lief natuurlijk, maar het is helemaal niet voor mij om zomaar geld van iemand aan te nemen..
En zeker niet zoveel.. (het gaat om 400 euro)
Maar ik wil ook niet nog veel langer met deze moeheid enzo rondlopen..
Dus wat moet ik doen?
Naar me vriend luisteren, zijn geld aanpakken en goed uitrusten?
Of toch maar gewoon gaan werken deze vakantie zodat ik het geld zelf bij elkaar krijg..