Zondag 17 juni (4 dagen na mijn verjaardag) ging op weg naar stal met de twingo van mijn ouders. Onderweg zijn er 3 gevaarlijke punten waar je bijna niks ziet, en waar ik altijd erg voorzichtig rij.
Op het moment dat ik op een paar 100 meter van stal ben, moet ik rechtsaf slaan en dat is het laatste onoverzichtelijke punt.
Ik rem goed af, kijk, zie niks dus geef gas en rij de bocht door.
Opeens komt er een zwarte opel astra op me af, en die ramt me midden in mn auto. Ik schrik me echt een ongeluk, en daarbij komt er ineens allemaal "rook" onder de motorkap vandaan. Dus ik pak al mijn spullen bij elkaar en spring eruit. Achteraf bleek het de radiator te zijn, die gesprongen was.
Politie gebelt, ouders gebelt etc. Schadeformulieren ingevuld en foto's gemaakt van het ongeluk.
Ik had eigelijk meteen al last van mij nek, vooral aan de rechterkant.
We zijn toen naar de huisarts geweest, die heeft ons doorverwezen naar de spoed eisende hulp en daar kreeg ik een nekkraag om, werd op een brancard gelegt en mocht niks meer.
Er zijn toen röntgenfoto's gemaakt en een CT-scan maar er was niks te zien dus mocht ik weer naar huis toe. Moest maar goed pijnstillers slikken en dan ging het wel weer over.

Inmiddels is het bijna twee weken geleden dat het gebeurd is.
Ik slik nog steeds 4x per dag 2 paracetamol& 1 ibuprofen, anders is het voor mij niet vol te houden. De pijn is absoluut niet minder geworden en ik voel me gewoon waardeloos.
Ben zo ontzettend snel moe, vaak misselijk, duizelig, heb totaal geen eetlust meer en natuurlijk die pijn in mn nek & schouder.

Wat ook nog eens helemaal k*t is, is dat ik volgens de verzekering gewoon schuldig ben. En dus de volle mep kan betalen om alles te laten repareren (alleen WA verzekering) schade 2600 euries!!
Dit ondanks dat hij gewoon op mijn weghelft heeft gereden (duidelijk te zien op de foto's) en volgens getuigen ook met erg hoge snelheid.
Een getuige verklaarde zelfs dat hij mij de bocht zag doorkomen en dat de opel astra op dat moment bij de getuige zijn huis was (25-30 m verder)
En alsnog ben ik in diezelfde bocht aangereden....
Omdat ik de schade zelf moet betalen, wil ik natuurlijk zo snel mogelijk weer gaan werken, maar heb het 2 middagen geprobeerd en het gaat niet goed. Ben zo moe als ik thuis kom, heb last van duizelingen, misselijkheid en ik moet mn pijnstillers veel eerder slikken anders hou ik het niet meer..
blegh...