Ik wil dat gaan proberen omdat ik al jaren moe ben, en Aloè sap is zo,n beetje het enige wat ik nog niet geprobeerd heb.Je hoort veel verschillende verhalen er over,ook over bepaalde merken die niet goed voor je zouden zijn? Je moet het lang gebruiken wil je resultaat hebben dat weet ik al.
me moeder had dat spul ook, zat in een witte fles. Zij dronk 1 glaasje per dag en vond echt vies. Mijn moeder vind niet gauw iets vies, dus dan moet het ook wel echt vies zijn. Zij dronk het voor haar darmen een beetje op orde te houden. Maar het hielp geen fluit. Dus toen is ze gestopt
Ze hebben het bij de AH ook en ik vond dat echt lekker! Het zat in een doorzichtige fles en was groen (beetje vreemde kleur, maar goed)... Heb je al geprobeerd te googlen? Of anders effe naar je HA, die zal er ook wel wat vanaf weten...
ik heb aloe vera een tijdje geslikt omdat ik soms ook perioden heb dat ik moe ben. eigenlijk merkte ik alleen in het begin wat verschil,dan voelde ik me fitter. daarna eigenlijk niet echt meer
ik slik nu al een tijd spirulina en eigenlijk bevalt me dat veel beter, ik slaap supergoed en voel me overdag top. weet niet of je dat al geprobeerd hebt?