Ik heb er ook last van, ik heb nu iets van 2 jaar dat ik me alleen nog maar moe voel. Het begon met m'n stage, was ik niet gewend, elke dag werken (en m'n 2e stage ook een stage waarvan ik het werk niet leuk vond). Dat jaar gaf ik m'n stage de schuld dat ik steeds zo moe en lusteloos was. Maar dat is nu al een jaar geleden en ik ben nog steeds niet fit.
Ik had voor mijn stage altijd slaapproblemen, ik had moeite met inslapen, lag vaak uren wakker en sliep dus minder dan 8 uur per dag (slechte dagen maar 3 uurtjes per nacht oid). Sinds mijn stage ben ik daar van af, want ben ik steeds zo moe, dat ik prima kan slapen. Ik ben dus van mijn slapeloosheid af, maar ben sindsdien dus verre van fitter geworden.
Ik eet gezond, ik sport (3x in de week intensief en elke dag gemiddeld minstens een half uur fietsen), ik leef ook al jaren zo. Ik rook niet, nooit gedaan ook. Ik slaap dus sinds die 2 jaar juist beter. Ik slaap trouwens altijd al diep. Ik heb weinig last van stress. Maar toch ben ik steeds zo moe, als ik de wekker niet zet kan ik heel lang uitslapen, altijd, als ik wel de wekker zet en wat vroeger opsta, dan wordt ik rond het middag uur heel erg moe. Als ik fiets of me intensief inspan, dan krijg ik koppijn. Gewoon heel weinig energie, dat is zo vervelend 
Dus wat je ertegen zou moeten doen weet ik ook niet.