Ik heb geen zin om een bezoekje dokter te nemen, en vind dat voor zoiets ook niet nodig. Vraag het dus maar aan bokt

Ik ben een hele tijd niet ongesteld geweest (ongeveer een jaar). Ik was aan de prikpil en dan wordt je dat niet, na een hele lange tijd ben ik eindelijk weer ongesteld..en ben dan ook met de prikpil gestopt. Ik merk alleen dat ik de tampons niet meer gewend ben. Het is heel droog vanbinnen, waardoor alles als schuurpapier aanvoelt, ik moet mijn kaken op elkaar zitten omdat het pijn doet met het inbrengen. Nu wilde ik weten of iemand hier iets voor wist? Ik gebruik het merk ob, andere merken zijn niet fijn omdat het een ander model is..ob is rond gedraaid waardoor ik het normaliter gemakkelijker in kon brengen..nu doet het gewoon reuze pijn en alles is dus droog. Moet ik nou een of andere vaseline gebruiken of is het een kwestie van afwachten en wennen? Ik ben het nu twee dagen, en een maand of anderhalf geleden ben ik het ook een dagje geweest. Ik merk nu wel dat ik het weer regelmatig ga worden, dus heb nu echt iets nodig wat werkt. Ik moet heel de dag staan op mijn werk (meeste werk bestaat uit kassa draaien) en ik verga van de pijn, verder inbrengen gaat echt niet hoor. Wie komt met de gouden tip?