maagkrampen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niky

maagkrampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 11:34

De laatste tijd heb ik zo om de paar weken last van een echt pijnlijke maag. ik denk dat het krampen zijn?
ik voel dit altijd opkomen, het begint met een lastig gevoel in mijn maag, dan weet ik dat het binnen het uur gaat beginnen.
de krampen komen zo echt als weeën precies. de ene moment vage pijn, de ander moment ineens zo erg dat ik er het koud zweet van krijg enzo, ik kan dan zelfs niet meer rechtop lopen. 1 dag duurt dit meestal, en de volgende dag heb ik nog wel zeer, maar dat is dan eerder zoiets als spierpijn.
misselijk ben ik nooit niet echt, want het rare is dat ik tussen de krampen door een hongergevoel heb.
mijn ma zegt dat dit door stress komt.
in het verleden heb ik wel al eens een keertje een maagzweer gehad.
iemand ervaring mee?

Amandje

Re: maagkrampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:50

Ik had laatst ook erge maagpijn en heb medicijnen gehad omdat ze dachten aan een zweertje. Wel vroeg de dokter of ik ook steeds tussendoor een hongergevoel had, want dan kon het ook wat anders zijn. Maar dat had ik niet, dus ik heb geen idee wat het bij jou is. Lijkt me verstandig om er mee naar de dokter te gaan, vaak zijn ze er daar snel achter wat je hebt. Dat is beter dan blijven rondlopen met je klachten en afvragen wat het zal zijn. Sterkte in ieder geval!