Ik lig al een klein weekje helemaal plat.. Nouja, ik hoorde plat te liggen, maar maakte mijn toetsen op school. Het begon allemaal een weekje of 3 geleden met wat aanwakkerende rugpijn in mijn onderrug. Niet echt op gelet, alleen wat rustiger aan gedaan puur omdat ik weet dat mijn onderrug mijn zwakke plek is. Sinds een weekje of 2 heb ik hele erge hoofdpijn. Een paar keer langer dan 72 uur. Het was een hoofdpijn voorin mijn hoofd, zo'n bonzende pijn.
Sinds begin deze week zijn de echte klachten pas gekomen. Maandag kon ik op den duur niks meer, alles deed pijn in mijn onderrug. Lopen, zitten, staan, liggen, ALLES

Nu zaten ik en mijn moeder te denken wat het kan zijn. Of het is een virus, waar ik nu heftig op reageer. Of het is de bof. Ondanks dat je er tegen ben ingeent kan je het wel krijgen (heeft mijn moeder gehad). Of het is iets anders...
Morgen ga ik sowiso naar de HA en wordt mijn manueel terapeut gebelt. Manueel zodat we kunnen overleggen wat we gaan doen met mijn rug.
Hebben jullie misschien ervaring met deze klachten? Klachten nog es op een rijtje:
*Hoofdpijn
*Rugpijn (is sowiso mijn zwakke plek, ga vaak naar cesartherapie en fysio)
*Oogpijn
*Vochtvasthouden (gokken we, anders aankomen/ boller worden)
*Keelpijn
*Zeer erg opgezwollen Lymfeklieren (binnen 1 dag)
*Al een klein weekje verhoging.
*Iets dat lijkt op spierpijn.
Ik zou graag horen van jullie of jullie hier ervaring mee hebben

Tatjana (die haar situatie helemaal compleet beu is)