Bof, virus of toch wat anders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tatjanaa

Bof, virus of toch wat anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 20:03

Hoi,

Ik lig al een klein weekje helemaal plat.. Nouja, ik hoorde plat te liggen, maar maakte mijn toetsen op school. Het begon allemaal een weekje of 3 geleden met wat aanwakkerende rugpijn in mijn onderrug. Niet echt op gelet, alleen wat rustiger aan gedaan puur omdat ik weet dat mijn onderrug mijn zwakke plek is. Sinds een weekje of 2 heb ik hele erge hoofdpijn. Een paar keer langer dan 72 uur. Het was een hoofdpijn voorin mijn hoofd, zo'n bonzende pijn.
Sinds begin deze week zijn de echte klachten pas gekomen. Maandag kon ik op den duur niks meer, alles deed pijn in mijn onderrug. Lopen, zitten, staan, liggen, ALLES Huilen . Sinds dinsdag heb ik al een verhoging. Mijn moeder is het opgevallen dat ik de laatste tijd er wat boller uitzag. Ik ben ook wat aangekomen, maar ik heb niet anders gegeten dan normaal. Vooral mijn hoofd is bol, lijkt net alsof ik vocht vasthoud. Tevens heb ik een paar dagen last van mij keel. En vangaad zijn binnen 1 dag mijn lymfeklieren (in de nek) van normaal tot gigantisch gezwollen. Ik heb nu echt bobbels op mijn nek.. :/

Nu zaten ik en mijn moeder te denken wat het kan zijn. Of het is een virus, waar ik nu heftig op reageer. Of het is de bof. Ondanks dat je er tegen ben ingeent kan je het wel krijgen (heeft mijn moeder gehad). Of het is iets anders...
Morgen ga ik sowiso naar de HA en wordt mijn manueel terapeut gebelt. Manueel zodat we kunnen overleggen wat we gaan doen met mijn rug.

Hebben jullie misschien ervaring met deze klachten? Klachten nog es op een rijtje:
*Hoofdpijn
*Rugpijn (is sowiso mijn zwakke plek, ga vaak naar cesartherapie en fysio)
*Oogpijn
*Vochtvasthouden (gokken we, anders aankomen/ boller worden)
*Keelpijn
*Zeer erg opgezwollen Lymfeklieren (binnen 1 dag)
*Al een klein weekje verhoging.
*Iets dat lijkt op spierpijn.

Ik zou graag horen van jullie of jullie hier ervaring mee hebben Lachen

Tatjana (die haar situatie helemaal compleet beu is) Vork

daantjuhhh

Re: Bof, virus of toch wat anders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 20:05

Ja ik heb dus wel ooit de bof gehad en ik had een kop als een olifant.
En veel pijn, maar verder kan ik mij niet zoveel meer herrinneren.

Ik was redelijk jong en alles was wazig.. haha...

Het zou de bof kunnen zijn.
Ben je daar voor ingeent? want ik was dat destijds nog niet.
Ben benieuwd wat de HA morgen zegt!
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 21-06-07 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 20:06

Ik snap niet dat je niet wat eerder naar de HA bent gegaan. Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar het klinkt niet echt prettig.

Sterkte ermee.

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 20:11

Ik ben wel ingeent tegen bof (tenzij mijn entboekje liegt Knipoog )

HA hebben we niet eerder gedaan omdat eigenlijk pas sinds vandaag ik een echt dikke kop krijg en hele dikke klieren..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:44

Nou wat zei de HA?
En hoe gaat het inmiddels?

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 17:02

Volgens de HA heb ik sowiso een keelontsteking te pakken... Verder moest ik bloed prikken en urine afgeven. HA denkt nu aan Pfeiffer en anders moeten we verder kijken. Dan is het hoogst waarschijnlijk een agressive infectie of bacterie.