Judith_ schreef:Dit hoeft zeer zeker niet bij elk dieet zo te zijn! Een dieet wat gebaseerd is op een paar dagen/weken heel weinig eten en anders dan je gewend bent en belooft dat je in een hele korte tijd heel veel afvalt. Ja dan kom je weer aan, bijna altijd even veel of een kilotje meer of minder.
Als je echter de tijd neemt, goede begeleiding en gezond en logies inzicht kom je veel verder. Een soep dieet of de meeste andere dieeten kan ik niet gezond noemen, en als je vind dat je te dik bent kun je ook niet echt zeggen dat je gezond leeft.
Onderschat niet hoeveel je weer aan komt, je zou eens moeten weten.
Weet dat heus wel hoor, En ik heb nergens gezecht dat ik gezond leef, het zit eenmaal in me familie en ook diabetes in me familie, ik moet veel afvallen vanwege diabetes, En een tijdelijk dieet is idd nooit goed. Ik heb alleen op de feiten van snel afvallen gereaggeerd omdt iedereen dat denk ik wel wilt
en omdat dit blijkbaar het makkelijkste is omdat niemand moeite er voor wilt doen. Ik beweeg zelf uitermate veel met name omdat ik absoluut niet stil kan zitten, Ikzefl eet heel veel fruit en zo weinig mogelijk vet, maar ik val niet af. (Ben hier ook al voor naar de dokter geweest want moet een keer in de zoveel tijd bloed laten prikke i.v.m diabetes). Ook heb ik altijd al het jojo effect gehad. Mijn dokter heeft een dieetiste voorgesteld, alleen word het niet vergoed door mijn verzekering (Sirieus mijn verzekering vergoed zelfs mn pil niet en me fysiotherapie vor mijn nek en me knie niet). Per dag fiets ik ook bijna 20 km (mijn paard staat verweg en fiets ook naar school omdat ik egen rijbewijs heb) . Drinken doe ik eigelijk niet veel omdat ik het altijd vergeet, Dat zal ook wel de grootste fout zijn die ik maak. Eten doe ik ook niet veel omdat ik daar meestal geen tijd of zin in heb of ik vind de helft van wat me moeder kookt toch niet lekker dus eet ik gewoon weinig .
Dus dan is het van mijn kant uit logish dat je hier over na gaat denken om in zon korte tijd veel te kunnen afvallen.. tog?