Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frouk schreef:ik heb toevallig een boek voor vaderdag gekocht van Sonja B. We zijn er nog niet aan begonnen, maar gok dat het wel werkt bij mn vader. Hij eet echt te veel en als hij zich hier nou eens echt aan houdt, dan moet er toch nog hoop zijn! Hij begon al na de 1e bladzijde, wat mag je weinig eten![]()
Nu moet hij alleen nog wat meer gaan bewegen
sjorsie schreef:Frouk schreef:ik heb toevallig een boek voor vaderdag gekocht van Sonja B. We zijn er nog niet aan begonnen, maar gok dat het wel werkt bij mn vader. Hij eet echt te veel en als hij zich hier nou eens echt aan houdt, dan moet er toch nog hoop zijn! Hij begon al na de 1e bladzijde, wat mag je weinig eten![]()
Nu moet hij alleen nog wat meer gaan bewegen
leuk vadersdag kado
Hij wordt ook 50 dit jaar en dat vind hij vreselijk
dus nu kan die mooi fit de 50 in met wat kilootjes minder
Hij loopt aldoor al zo te ouweh*eren over zn fraaie vet spectrum dus toen kondie ook wat verwachten
.
's avonds nog eens 2 of 3 boterhammen + fruit. Ik heb dan niet echt honger, maar val wel af. Dit patroon is ook goed vast te houden, want als ik op gewicht ben is er dan weer ruimte voor een tussendoortje of een extra schep warm eten. Verder pak ik wat vaker de fiets (+/- 7 min. 4x) naar mijn werk (heb wel een zittend beroep)